|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Entrepreneurial Marketing: How to Develop Customer Dema - Paperback / softback N

Stan:
Nowy
Cena:
GBP 47,36
Około238,33 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394078618615
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 08:39:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Weight
185grams
Subjects
Business, Economics & Industry
Pages
164
Size
23.4 x 15.6 x 1 centimeters (0.4
Topic
Business
Book Title
Entrepreneurial Marketing: How to Develop Customer Demand
ISBN
9780367445324
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Entrepreneurial Marketing: How to Develop Customer Demand
Item Height
234mm
Author
Edwin J. Nijssen
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Business
Item Weight
454g
Number of Pages
164 Pages

O tym produkcie

Product Information

How do you sell an innovative product to a market that does not yet exist? Entrepreneurial businesses often create products and services based on radically new technology that have the power to change the marketplace. Existing market research data will be largely irrelevant in these cases, making sales and marketing of innovative new products especially challenging to entrepreneurs. Entrepreneurial Marketing focuses on this challenge. Classic core marketing concepts, such as segmentation, positioning, and the marketing mix undergo an 'extreme makeover' in the context of innovative products hitting the market. Edwin J. Nijssen stresses principles of affordable loss, experimentation, and adjustment for emerging opportunities, as well as cooperation with first customers. Containing many marketing examples of successful and cutting-edge innovations (including links to websites and videos), useful lists of key issues, and instructions on how to make a one-page marketing plan, Entrepreneurial Marketing provides a vital guide to successfully developing customer demand and a market for innovative new products. This third edition has been thoroughly expanded, including: Expanded content on leveraging digital technologies and their new business models More practical tools, such as coverage of the Lean Canvas model Updated references, cases, and new examples throughout; and, Updated online resources This book equips advanced undergraduate and postgraduate students of marketing strategy, entrepreneurial marketing, and entrepreneurship with the fundamental tools to succeed in marketing.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367445324
eBay Product ID (ePID)
4049027435

Product Key Features

Author
Edwin J. Nijssen
Publication Name
Entrepreneurial Marketing: How to Develop Customer Demand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
164 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
454g

Additional Product Features

Title_Author
Edwin J. Nijssen
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.sretpahcseilrahc@skoobwontiyub
krddf
Numer VAT (NIP):
  • GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06386895
Warunki prowadzenia sprzedaży
Any questions, please ask!  We are here to help. All emails will be answered within 24 hours (Mon-Fri) Not Inc UK Bank Holidays.
 
Please only use eBay contact form to communicate with us. Please do not attempt to communicate with us via ebay notes or PayPal.
 
All Items will automatically be shipped to checkout selected delivery address. If you wish to change delivery address after check out please email using us within 24 hours via eBay.
 
We usually do not combine on multiple purchases. Items are usually processed and dispatched separately.
 
Please note that from time to time books/items will be reprinted or revised. On rare occasions customers may receive an updated revised book/item which may have a revised cover or description. By purchasing the item from Charlies Chapters Ltd you agree that you are happy to receive a revised edition.
 
AUDIO BOOKS
 
If you are ordering an audio book, please not that these are in CD Audio or MP3 format. If you are unsure please contact us first before purchase.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
BuyItNowBooks

BuyItNowBooks

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 750 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.7
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (349 477)

l***h (3628)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Alles top
m***t (154)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book in superb condition very pleased with purchase.
9***p (311)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you for this wonderful book
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.