Zdjęcie 1 z 2
Entrepreneuria l Marketing: How to Develop Customer Dema - Paperback / softback N
Stan:
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,3% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394078618615
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 08:39:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Weight
- 185grams
- Subjects
- Business, Economics & Industry
- Pages
- 164
- Size
- 23.4 x 15.6 x 1 centimeters (0.4
- Topic
- Business
- Book Title
- Entrepreneurial Marketing: How to Develop Customer Demand
- ISBN
- 9780367445324
- Publication Year
- 2021
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Entrepreneurial Marketing: How to Develop Customer Demand
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 454g
- Number of Pages
- 164 Pages
O tym produkcie
Product Information
How do you sell an innovative product to a market that does not yet exist? Entrepreneurial businesses often create products and services based on radically new technology that have the power to change the marketplace. Existing market research data will be largely irrelevant in these cases, making sales and marketing of innovative new products especially challenging to entrepreneurs. Entrepreneurial Marketing focuses on this challenge. Classic core marketing concepts, such as segmentation, positioning, and the marketing mix undergo an 'extreme makeover' in the context of innovative products hitting the market. Edwin J. Nijssen stresses principles of affordable loss, experimentation, and adjustment for emerging opportunities, as well as cooperation with first customers. Containing many marketing examples of successful and cutting-edge innovations (including links to websites and videos), useful lists of key issues, and instructions on how to make a one-page marketing plan, Entrepreneurial Marketing provides a vital guide to successfully developing customer demand and a market for innovative new products. This third edition has been thoroughly expanded, including: Expanded content on leveraging digital technologies and their new business models More practical tools, such as coverage of the Lean Canvas model Updated references, cases, and new examples throughout; and, Updated online resources This book equips advanced undergraduate and postgraduate students of marketing strategy, entrepreneurial marketing, and entrepreneurship with the fundamental tools to succeed in marketing.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367445324
eBay Product ID (ePID)
4049027435
Product Key Features
Publication Name
Entrepreneurial Marketing: How to Develop Customer Demand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
164 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
454g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Numer VAT (NIP):
- GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06386895
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394078618615
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 08:39:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Europa
Wykluczenia:
Afganistan, Afryka, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa i Karaiby, Australia, Azja, Azja Południowo-Wschodnia, Belgia, Bermudy, Bliski Wschód, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Fidżi, Grenlandia, Guam, Jemen, Kanada, Kiribati, Libia, Meksyk, Mikronezja, Mołdawia, Nauru, Norwegia, Palau, Rosja, Saint Pierre i Miquelon, Samoa Amerykańskie, Somalia, Szwecja, Tonga, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 394078618615
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 394078618615
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
60 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (349 477)
l***h (3628)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Alles top
m***t (154)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book in superb condition very pleased with purchase.
9***p (311)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you for this wonderful book
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.