|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Pour Your Heart into It : How Starbucks Built a Company One Cup at a Time by...

Tekst oryginalny
Pour Your Heart into It : How Starbucks Built a Company One Cup at a Time by...
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $3,00
Około12,28 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,93 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Chino Hills, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 21 cze a Śr, 26 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394093230303
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 03:54:50 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9780786883561
Book Title
Pour Your Heart Into It : How Starbucks Built a Company One Cup at a Time
Publisher
Hyperion Press
Item Length
9.1 in
Edition
2
Publication Year
1999
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.1 in
Author
Howard Schultz
Genre
Biography & Autobiography, Business & Economics
Topic
Culinary, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Industries / Food Industry, Corporate & Business History, Business, Workplace Culture
Item Weight
15.2 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
351 Pages, 368 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Hyperion Press
ISBN-10
0786883561
ISBN-13
9780786883561
eBay Product ID (ePID)
191883

Product Key Features

Edition
2
Book Title
Pour Your Heart Into It : How Starbucks Built a Company One Cup at a Time
Number of Pages
351 Pages, 368 Pages
Language
English
Topic
Culinary, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Industries / Food Industry, Corporate & Business History, Business, Workplace Culture
Publication Year
1999
Illustrator
Yes
Genre
Biography & Autobiography, Business & Economics
Author
Howard Schultz
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
15.2 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
97-196489
Dewey Edition
21
Reviews
"For entrepreneurs, managers, and fans of Starbucks coffee, Pour Your Heart Into It is the definitive chronicle of how a curling-edge company built a worldwide reputation through retail by leading with its heart."-- Business Times
Grade From
Eighth Grade
Dewey Decimal
647.45/73/092 B
Grade To
College Graduate Student
Synopsis
In Pour Your Heart Into It , former CEO and now chairman emeritus Howard Schultz illustrates the principles that have shaped the Starbucks phenomenon, sharing the wisdom he has gained from his quest to make great coffee part of the American experience. The success of Starbucks Coffee Company is one of the most amazing business stories in decades. What started as a single store on Seattle's waterfront has grown into the largest coffee chain on the planet. Just as remarkable as this incredible growth is the fact that Starbucks has managed to maintain its renowned commitment to product excellence and employee satisfaction. Marketers, managers, and aspiring entrepreneurs will discover how to turn passion into profit in this definitive chronicle of the company that "has changed everything... from our tastes to our language to the face of Main Street" ( Fortune )., The success of Starbucks Coffee Company is one of the most amazing business stories in decades. What started as a single store on Seattle's waterfront has grown into the largest coffee chain on the planet. Just as remarkable as this incredible growth is the fact that Starbucks has managed to maintain its renowned commitment to product excellence and employee satisfaction. Marketers, managers, and aspiring entrepreneurs will discover how to turn passion into profit in this definitive chronicle of the company that "has changed everything... from our tastes to our language to the face of Main Street" ( Fortune ).
Copyright Date
1998
ebay_catalog_id
4

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

lawrencemedia-31

lawrencemedia-31

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,0 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (802)

h***3 (258)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good transaction
h***n (777)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived in perfect condition
t***g (876)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks for a smooth transaction!