Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Relational Lens: Understanding,..., Schluter, Micha

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
World of Books Ltd
  • (9806322)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 94,00
Około482,13 zł
Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 5Sprzedane: 1
Ktoś inny kupił ten przedmiot. 1 sztuka została już sprzedana.
Pospiesz się, zanim zniknie. 1 osoba obserwuje ten przedmiot.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394125082553
Ostatnia aktualizacja: 26-09-2024 11:08:20 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Sta...
Book Title
The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Sta...
ISBN
1107155762
EAN
9781107155763
Binding
Hardback
Date of Publication
20161019
Release Title
The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Sta...
Artist
Schluter, Michael
Brand
N/A
Colour
N/A
Subject Area
Organizational Sociology, Experimental Psychology
Publication Name
The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Stakeholder Relationships
Publisher
Cambridge University Press
Subject
Management
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
254 mm
Author
John Ashcroft, Michael Schluter, Alison Myers, Roy Childs
Item Weight
590 g
Item Width
180 mm
Number of Pages
248 Pages

O tym produkcie

Product Information

Drawing on the authors' combined years of experience in both private and public-sector organisations, this practical book highlights the importance of relationship building between individuals, groups and organisations in diverse contexts. It will make a valuable read for business professionals and graduate students in fields as varied as change management, leadership, organisational psychology, and organisational behaviour. Employing the Relational Proximity (R) framework, it provides tools for informing assessment of the relational impact of policy and management decisions, enabling evaluation of organisational relationships, providing a language for constructive discussion of strained relationships, and integrating a range of models and perspectives within one process. Using real-world case studies and models, the conditions within which people are more likely to form and conduct effective relationships are also examined. This combined approach provides the language and concepts to enable constructive discussion and actionable solutions in building trust and sustainable value.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9781107155763
eBay Product ID (ePID)
227314962

Product Key Features

Number of Pages
248 Pages
Language
English
Publication Name
The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Stakeholder Relationships
Publication Year
2016
Subject
Management
Type
Textbook
Author
John Ashcroft, Michael Schluter, Alison Myers, Roy Childs
Subject Area
Organizational Sociology, Experimental Psychology
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
254 mm
Item Weight
590 g
Item Width
180 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Alison Myers, John Ashcroft, Michael Schluter, Roy Childs

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Numer VAT (NIP):
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06437594
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 36,2 mln
Dołączył: lut 2010
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
In 2002, World of Books Group was founded on an ethos to do good, protect the planet and support charities by enabling more goods to be reused. Since then, we've grown into to a global company ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (13 078 436)

  • b***2 (225)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatnie 6 miesięcy
    Zakup potwierdzony
    Great transaction, many thanks
  • Zobacz wszystkie opinie