Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
The Relational Lens: Understanding, ..., Schluter, Micha
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
GBP 94,00
Około482,13 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 5Sprzedane: 1
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394125082553
Ostatnia aktualizacja: 26-09-2024 11:08:20 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Sta...
- Book Title
- The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Sta...
- ISBN
- 1107155762
- EAN
- 9781107155763
- Binding
- Hardback
- Date of Publication
- 20161019
- Release Title
- The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Sta...
- Artist
- Schluter, Michael
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Subject Area
- Organizational Sociology, Experimental Psychology
- Publication Name
- The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Stakeholder Relationships
- Publisher
- Cambridge University Press
- Subject
- Management
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 254 mm
- Item Weight
- 590 g
- Item Width
- 180 mm
- Number of Pages
- 248 Pages
O tym produkcie
Product Information
Drawing on the authors' combined years of experience in both private and public-sector organisations, this practical book highlights the importance of relationship building between individuals, groups and organisations in diverse contexts. It will make a valuable read for business professionals and graduate students in fields as varied as change management, leadership, organisational psychology, and organisational behaviour. Employing the Relational Proximity (R) framework, it provides tools for informing assessment of the relational impact of policy and management decisions, enabling evaluation of organisational relationships, providing a language for constructive discussion of strained relationships, and integrating a range of models and perspectives within one process. Using real-world case studies and models, the conditions within which people are more likely to form and conduct effective relationships are also examined. This combined approach provides the language and concepts to enable constructive discussion and actionable solutions in building trust and sustainable value.
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9781107155763
eBay Product ID (ePID)
227314962
Product Key Features
Number of Pages
248 Pages
Language
English
Publication Name
The Relational Lens: Understanding, Managing and Measuring Stakeholder Relationships
Publication Year
2016
Subject
Management
Type
Textbook
Subject Area
Organizational Sociology, Experimental Psychology
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
254 mm
Item Weight
590 g
Item Width
180 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06437594
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (13 078 436)
Ten przedmiot (1)
Wszystkie przedmioty (13 078 436)
b***2 (225)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great transaction, many thanks
b***a (1627)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
THANK YOU
m***c (71)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book was sticky and dirty. It cleaned up though with an antibacterial wipe.
2***5 (215)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
👍