Masz taki przedmiot na sprzedaż?

201 Secrets of A High-Performance Optometric Practice by Bob Levoy

Stan:
Dobry
Dostępne: 3
Cena:
US $20,95
Około84,68 zł
Wysyłka:
US $3,99 (około 16,13 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Nashville, TN, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 28 cze a Śr, 3 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394185239826
Ostatnia aktualizacja: 20-06-2024 17:09:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Edition
1
Publish Year
2002
Updated ISBN1
1461184991
Updated ISBN2
9781461184997
ISBN
9780750673259
Subject Area
Medical
Publication Name
201 Secrets of a High-Performance Optometric Practice
Item Length
9 in
Publisher
Elsevier-Health Sciences Division
Subject
Optometry, Practice Management & Reimbursement
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Robert P. Levoy, Bob Levoy
Item Width
6 in
Item Weight
13.1 Oz
Number of Pages
270 Pages

O tym produkcie

Product Information

This one-of-a-kind compilation presents 201 easy-to-read, ready-to-use strategies for creating the most successful, bottom-line oriented optometric practice. Tested tips and "hard-learned lessons" describe proven ways to dramatically elevate patient satisfaction, communication skills, referrals, image, fee structure, productivity, profitability, practice growth, management and motivation, and much more. Readers will learn how to attract more private pay patients as well as how to retain employees who work hard, enjoy what they're doing, and pull together to make and keep your practice successful. Case histories from the "Success Files" gathered from leading practices throughout the country reveal opportunities for revenue enhancement and tremendous practice growth. A chapter on market research illustrates how patients, employees, and referring physicians view a practice, its policies, procedures, and personnel to help optometrists understand what they're doing right and how they could improve. Hard-learned lessons about practice and staff management from leading practitioners in optometry, as well as other health care professions, offer practical, real-world advice for practice growth. Methods for attracting more private pay patients reduces dependence on managed care and the stress of a high-volume, time-pressured schedule. Long range, strategic planning introduces critical decisions that every growth-conscious optometrist must make about his or her practice and sets the stage for revenue enhancement and accelerated growth. 14 low-cost, easy-to-use market research techniques highlight the reader's strengths, weaknesses, and "blind spots" in order to make the practice more appealing to patients, staff members, referring physicians and others. 35 substantial and sustainable ways to differentiate a practice give the reader a strong competitive advantage in attracting new patients, generating more referrals, and upgrading the fee structure. 24 savvy networking strategies are designed to produce a stream of referrals from primary care physicians, pediatricians, ophthalmologists, teachers, school nurses, physical therapists, pharmacists, psychologists and others. Critical communication skills for doctors and staff members improve patient acceptance of periodic comprehensive eye exams, premium lens options, quality sunwear, and prescriptions for vocational and avocational visual needs. Proven ways to cope with increased competition and declining reimbursement rates by third-party payers help the reader develop a more satisfying and successful optometric practice. 22 "do's and don'ts" of setting, raising, and discounting fees from practitioners who learned the hard way about the impact that changes in fees have on profitability. 16 hard-learned lessons about hiring employees enable readers to learn from the mistakes of others and build a high performance team of loyal, enthusiastic, service-oriented employees. Stress management strategies reduce practice-related stress, prevent staff burnout, and add a sense of fun to the workday. Patient education tips facilitate the development of high-trust relationships with patients, resulting in better informed, highly motivated, more appreciative patients.

Product Identifiers

Publisher
Elsevier-Health Sciences Division
ISBN-10
0750673257
ISBN-13
9780750673259
eBay Product ID (ePID)
1829798

Product Key Features

Author
Robert P. Levoy, Bob Levoy
Publication Name
201 Secrets of a High-Performance Optometric Practice
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Optometry, Practice Management & Reimbursement
Publication Year
2002
Type
Textbook
Subject Area
Medical
Number of Pages
270 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in
Item Weight
13.1 Oz

Additional Product Features

LCCN
2002-026152
Lc Classification Number
Re959.3.L48 2003
Table of Content
Prologue: The Practice Management Revolution Preface: The High Performance Optometric Practice 1. Give Your Practice a Competitive Advantage 2. Long Range, Strategic Planning 3. Major Opportunities for Revenue Enhancement and Practice Growth 4. Secrets of Savvy Networking 5. Getting to "Yes" 6. Patient Expectations, Satisfaction & Loyalty 7. Hard Learned Lessons about Fees 8. The Good, the Bad and the Ugly 9. Get the Right People on Board 10. The Brass Tacks of Personnel Management 11. How to Keep Staff Motivation in High Gear 12. Secrets of Stress Management Epilogue
Copyright Date
2003
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
617.7/5/068
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

American Bargains Warehouse

American Bargains Warehouse

89,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 212 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.7
Przystępny koszt wysyłki
4.6
Szybkość wysyłki
4.5
Komunikacja
4.6
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (38 934)

_***i (239)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
easy transaction, fast shipper, great product
r***i (90)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller. The book was delivered quickly.
a***g (20)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good