Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
PC Desktop Technician, Desktop Support Specialist, It Service Desk..B1
US $12,99
Około49,69 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
US $4,63 (około 17,71 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: McAllen, Texas, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394455513833
Ostatnia aktualizacja: 24-08-2024 04:34:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9781519068446
- Subject Area
- Computers
- Publication Name
- PC Desktop Technician, Desktop Support Specialist, It Service Desk Technician, Help Desk Analyst: Just in Time Revision Guide for Success at Any ICT Support Job Interview
- Publisher
- Independently Published
- Item Length
- 9 in
- Subject
- Information Technology
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.3 in
- Item Weight
- 7.5 Oz
- Item Width
- 6 in
- Number of Pages
- 107 Pages
O tym produkcie
Product Information
It's for these job interviews:IT Support Specialist IT Service Desk TechnicianPC Support/Technical Support/IT Support IT Service Desk TechnicianDesktop Support Specialist Why this book: It will help you to convey powerful and useful information about various aspects of IT Support Specialist job to the employer successfully.It gives readers the most important practical job related information for supporting various aspects of ICT (Information & Communication Technology):ICT infrastructure Support (e.g. desktops, laptops, printers, scanners, connectivity, software, e-mail, etc.)Desktop Support (hardware, software, OS, peripherals)Troubleshooting PC hardware and software problems Non Technical/ Personal/ HR interviewTry to be in parking lot an hour before the interview and use this time to read over this E-book. It has been well written to make it a very quick read. Practicing with this interview questions and answers in the mirror will help with your replies to questions and pass with flying colors. It also covers non-technical, HR and Personnel questions in brief.Good Luck,Kumar
Product Identifiers
Publisher
Independently Published
ISBN-10
1519068441
ISBN-13
9781519068446
eBay Product ID (ePID)
236644127
Product Key Features
Number of Pages
107 Pages
Language
English
Publication Name
PC Desktop Technician, Desktop Support Specialist, It Service Desk Technician, Help Desk Analyst: Just in Time Revision Guide for Success at Any ICT Support Job Interview
Publication Year
2016
Subject
Information Technology
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.3 in
Item Weight
7.5 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Target Audience
Trade
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (103)
- 5***r (138)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat condition and fast delivery
- s***t (345)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast Shipping. Thank you
- p***c (2240)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyjust as is ,watch parts