|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Prawdziwy luksus: jak luksusowe marki mogą tworzyć wartość na dłuższą metę

Tekst oryginalny
Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $13,78
Około53,98 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 29 maj a Pn, 3 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394495011490
Ostatnia aktualizacja: 13-03-2024 13:15:26 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
ISBN
9781137395566
EAN
9781137395566
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Item Height
0.8in
Author
Misha Pinkhasov, Rachna Joshi Nair
Item Length
8.5in
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
Item Width
6in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
VIII, 228 Pages

O tym produkcie

Product Information

Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1137395567
ISBN-13
9781137395566
eBay Product ID (ePID)
201711790

Product Key Features

Author
Misha Pinkhasov, Rachna Joshi Nair
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
VIII, 228 Pages

Dimensions

Item Length
8.5in
Item Height
0.8in
Item Width
6in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Reviews
"The authors' research and analysis is methodical and clear, and their vision accurate. This book is an excellent tool for perfecting ones understanding of luxury. A veritable bible for both professionals and students." - Yaffa Assouline, Founder and Editor-in-Chief of LuxuryCulture.com 'Neither enthralled by luxury's glamor nor over-critical of its excesses, the authors offer an informed and balanced assessment of the industry's current condition and how it must prepare for the future.' - Soumitra Dutta, Dean, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell University, New York
Table of Content
Introduction 1. A Dilemma Across Time and Culture 2. The Strengths and Weaknesses of Luxury 3. The Environment for Luxury 4. Luxury and the Search for Meaning 5. Towards a Socially Valuable Business 6. Creating a Culture of Shared Value 7. Adapting the Business Model 8. The Outlook for Luxury
Copyright Date
2014
Topic
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Dewey Decimal
338.47
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Référence

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (512 909)

v***l (1483)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+
o***y (250)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you, dark Eldar codex arrived quickly in good condition
6***6 (86)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Not sure why it took so long to arrive, the book had an odor and pages were yellow. Condition was fair.