Zdjęcie 1 z 1
Prawdziwy luksus: jak luksusowe marki mogą tworzyć wartość na dłuższą metę–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 29 maj a Pn, 3 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394495011490
Ostatnia aktualizacja: 13-03-2024 13:15:26 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
- ISBN
- 9781137395566
- EAN
- 9781137395566
- Publication Year
- 2014
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
- Item Height
- 0.8in
- Item Length
- 8.5in
- Publisher
- Palgrave Macmillan The Limited
- Item Width
- 6in
- Item Weight
- 16 Oz
- Number of Pages
- VIII, 228 Pages
O tym produkcie
Product Information
Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.
Product Identifiers
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1137395567
ISBN-13
9781137395566
eBay Product ID (ePID)
201711790
Product Key Features
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
VIII, 228 Pages
Dimensions
Item Length
8.5in
Item Height
0.8in
Item Width
6in
Item Weight
16 Oz
Additional Product Features
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Reviews
"The authors' research and analysis is methodical and clear, and their vision accurate. This book is an excellent tool for perfecting ones understanding of luxury. A veritable bible for both professionals and students." - Yaffa Assouline, Founder and Editor-in-Chief of LuxuryCulture.com 'Neither enthralled by luxury's glamor nor over-critical of its excesses, the authors offer an informed and balanced assessment of the industry's current condition and how it must prepare for the future.' - Soumitra Dutta, Dean, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell University, New York
Table of Content
Introduction 1. A Dilemma Across Time and Culture 2. The Strengths and Weaknesses of Luxury 3. The Environment for Luxury 4. Luxury and the Search for Meaning 5. Towards a Socially Valuable Business 6. Creating a Culture of Shared Value 7. Adapting the Business Model 8. The Outlook for Luxury
Copyright Date
2014
Topic
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Dewey Decimal
338.47
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Référence
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394495011490
Ostatnia aktualizacja: 13-03-2024 13:15:26 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
NY, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Alaska/Hawaje, Argentyna, Barbados, Brazylia, Chiny, Gujana Francuska, Gwadelupa, Irlandia, Libia, Martynika, Meksyk, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Południowa Afryka, Protektoraty USA, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między Śr, 29 maj a Pn, 3 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 394495011490
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 394495011490
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (512 909)
v***l (1483)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+
o***y (250)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you, dark Eldar codex arrived quickly in good condition
6***6 (86)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Not sure why it took so long to arrive, the book had an odor and pages were yellow. Condition was fair.