|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Crush on Obama. A Case Study on the Impact of YouTube-V - Paperback NEW Tom Ward

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 37,59
Około187,33 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH SOUTHPORT UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394604094631
Ostatnia aktualizacja: 11-05-2024 20:40:47 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Weight
89
Subjects
N/A
Pages
56 Pages
Size
H:210mm, W:
Topic
Language
Type
Unknown
ISBN
9783656667131
Publication Year
2014
Format
Paperback
Language
English
Book Title
Crush on Obama. a Case Study on the Impact of Youtube-Videos on Political Campaigning
Item Height
210mm
Author
Anna Poppen
Publisher
Grin Publishing
Item Width
148mm
Item Weight
59g
Number of Pages
36 Pages

O tym produkcie

Product Information

Seminar paper from the year 2011 in the subject English - Applied Geography, grade: 1,0, Carl von Ossietzky University of Oldenburg, language: English, abstract: The video sharing website YouTube has become a phenomenon that is part of an increasing number of people's lives and also a part of the usual presidential rhetoric. Before the launch of YouTube in 2005, the enormous effects of this online phenomenon on all aspects of society could hardly be foreseen. In 2011, however, it is obvious that YouTube and other online media affect every day life, including political decision making, in many ways. The 2004 US presidential election is often referred to as the first internet election as the candidates (Howard Dean in particular) started to use blogs and websites to raise money and convince voters online (Zielmann, Roettger 2009: 77). By 2008, the internet had become even more diverse and complex and offered a lot of new online functions like social networking sites (Facebook) and video sharing sites (YouTube). These new opportunities were used by most of the candidates in the 2008 presidential election. The later US President Barack Obama as well as his internal opponent Hillary Clinton made use of the internet to spread their political messages and address especially the younger voters. A study that was conducted by the Pew Internet & American Life Project during the 2008 election campaign proved that 40% of all adults accessed information about politics on the internet. It also showed that viewers of politically relevant YouTube videos ha[d] become a key part of at least some campaign events (Rainie, Smith 2008). In 2008, the online world was not new to most people, but it was used as a major propaganda tool by most politicians and their campaign teams for the first time. In the Democratic primary elections several candidates did not announce their candidacy in the traditional press but online. On July 23, 2007, the first ever political debate took place on Yo

Product Identifiers

Publisher
Grin Publishing
ISBN-13
9783656667131
eBay Product ID (ePID)
10046617116

Product Key Features

Book Title
Crush on Obama. a Case Study on the Impact of Youtube-Videos on Political Campaigning
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2014
Author
Anna Poppen
Number of Pages
36 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
59g

Additional Product Features

Title_Author
Anna Poppen

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.sretpahcseilrahc@skoobwontiyub
krddf
Numer VAT (NIP):
  • GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06386895
Warunki prowadzenia sprzedaży
Any questions, please ask!  We are here to help. All emails will be answered within 24 hours (Mon-Fri) Not Inc UK Bank Holidays.
 
Please only use eBay contact form to communicate with us. Please do not attempt to communicate with us via ebay notes or PayPal.
 
All Items will automatically be shipped to checkout selected delivery address. If you wish to change delivery address after check out please email using us within 24 hours via eBay.
 
We usually do not combine on multiple purchases. Items are usually processed and dispatched separately.
 
Please note that from time to time books/items will be reprinted or revised. On rare occasions customers may receive an updated revised book/item which may have a revised cover or description. By purchasing the item from Charlies Chapters Ltd you agree that you are happy to receive a revised edition.
 
AUDIO BOOKS
 
If you are ordering an audio book, please not that these are in CD Audio or MP3 format. If you are unsure please contact us first before purchase.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
BuyItNowBooks

BuyItNowBooks

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 749 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.7
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (349 126)

s***w (2703)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Shipped fast, thanks
k***v (24)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, perfect item
1***_ (116)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thx
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.