Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Ins

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 20,50
Około105,09 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394607539827
Ostatnia aktualizacja: 05-05-2023 05:41:16 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Title
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Ins
ISBN
9780814416761
EAN
9780814416761
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Inspire Fierce Customer Loyalty
Item Height
93mm
Author
Laurence Vincent
Publisher
Amacom
Item Width
63mm
Subject
Marketing
Item Weight
1g
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

Companies are forever being more creative in their branding strategies, building identities ranging from the warm-and-fuzzy to the ultra-cool and edgy. But it seems that many of these enterprises forgot that a brand, at its heart, is a promise to deliver. If the brand experience does not live up to that promise, customers will take their business elsewhere. Brand Real is a business strategy guide for making a brand's promise stand up at every customer touch point. Packed with proven, repeatable management practices, the book shows how to establish a clean brand architecture while avoiding the needless complexity that has tripped up many promising companies. Author Laurence Vincent presents cautionary tales of supposed brand superstars as well as instructive case studies of genuine brand giants like American Express, Apple, Cisco, Google, Qualcomm, Virgin, and others. Readers will learn how to connect the outward-facing elements of their brands-logos, advertising, imagery, communications-directly to the core elements of business strategy and forge a powerful and lasting connection with their customers.

Product Identifiers

Publisher
Amacom
ISBN-13
9780814416761
eBay Product ID (ePID)
111926169

Product Key Features

Author
Laurence Vincent
Publication Name
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Inspire Fierce Customer Loyalty
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
93mm
Item Width
63mm
Item Weight
1g

Additional Product Features

Title_Author
Laurence Vincent
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,1 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 834 507)

l***s (218)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
item as described.good service.
1***c (26)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
unfortunately the item didn't arrive, but no issues regarding refund request
0***a (2395)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Many thanks! Highly recommended. A+++++