|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Badania jakościowe: przewodnik po projektowaniu i wdrażaniu Sh

Tekst oryginalny
Qualitative Research: A Guide to Design and Implementation By Sh
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $9,83
Około39,51 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a Wt, 14 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394655171581
Ostatnia aktualizacja: 28-03-2024 06:15:04 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Qualitative Research: A Guide to Design and Implementation
ISBN
9780470283547
EAN
9780470283547
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Qualitative Research : a Guide to Design and Implementation
Item Height
0.9in
Author
Sharan B. Merriam
Item Length
9in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Width
6in
Item Weight
13.3 Oz
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Information

Praise for the Third Edition of Qualitative Research : "Sharan B. Merriam synthesizes twenty years of developments in qualitative research with clarity and acumen." ?Michael Quinn Patton, author, Qualitative Research and Evaluation Methods "Here is a qualitative research methods book that reinforces the connection between professional experience and qualitative inquiry." ?Robert Stake, author, The Art of Case Study Research and Multiple Case Study Analysis "In this new edition, Sharan Merriam once again presents the world of qualitative research in language engaging and accessible'for new and experienced readers alike. If you can have only one book about qualitative research, this is it!" ?Patricia M. Reeves, associate professor, School of Social Work, University of Georgia "Mystified by qualitative research? You couldn't ask for a better guide than Sharan Merriam, who introduces you to the fundamental concepts of this research method, explains its complex forms, and then shows you exactly how to do a high-quality qualitative study." ?M. Carolyn Clark, coeditor, The International Journal of Qualitative Studies in Education

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470283548
ISBN-13
9780470283547
eBay Product ID (ePID)
70945345

Product Key Features

Author
Sharan B. Merriam
Publication Name
Qualitative Research : a Guide to Design and Implementation
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.9in
Item Width
6in
Item Weight
13.3 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.M396 2009
Edition Number
3
Table of Content
Preface.The Author.PART ONE: THE DESIGN OF QUALITATIVE RESEARCH.1. What Is Qualitative Research?2. Types of Qualitative Research.3. Qualitative Case Study Research.4. Designing Your Study and Selecting a Sample.PART TWO: COLLECTING QUALITATIVE DATA.5. Conducting Effective Interviews.6. Being a Careful Observer.7. Mining Data from Documents.PART THREE: ANALYZING AND REPORTING QUALITATIVE DATA.8. Qualitative Data Analysis.9. Dealing with Validity, Reliability, and Ethics.10. Writing Qualitative Research Reports.Appendix: The Methodology Section of a Qualitative Research Study.References.Index.
Copyright Date
2009
Topic
Evaluation & Assessment, Research
Lccn
2008-051528
Dewey Decimal
370.72
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (511 665)

u***u (3988)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very nice book! Packaged with care  and item was exactly as described! Wonderful seller and super fast shipping, too! Highly recommend!  Thank you so much! 😊
r***7 (264)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exactly as described. Thank you
l***h (3969)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
EXCELLENT ITEM, SHIPPED FAST! THANKS SO MUCH!!