Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Winning the Story Wars: Why Those Who Tell - and Live - the B... by Sachs, Jonah

FREE US DELIVERY | ISBN: 1469208474 | Quality Books
World of Books USA
  • (1129048)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $137,05
Około524,79 zł
Stan:
Jak nowa
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Ground Advantage®.
Znajduje się w: Florida, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 28 wrz a Cz, 3 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394666746937

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Przedmiot wygląda jakby został przed chwilą rozpakowany. Brak widocznych śladów używania. ...
ISBN
1469208474
EAN
9781469208473
Publication Name
N/A
Type
Paperback
Release Title
Winning the Story Wars: Why Those Who Tell - and Live - the Be...
Artist
Sachs, Jonah
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2013
Format
Compact Disc
Language
English
Book Title
Winning the Story Wars : Why Those Who Tell-And Live-The Best Stories Will Rule the Future
Author
Jonah Sachs
Publisher
Brilliance Publishing, Inc.
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General

O tym produkcie

Product Information

The story wars are all around us. They are the struggle to be heard in a world of media noise and clamor. Today, most brand messages and mass appeals for causes are drowned out before they even reach us. But a few consistently break through the din, using the only tool that has ever moved minds and changed behavior--great stories. With insights from mythology, advertising history, evolutionary biology, and psychology, viral storyteller and advertising expert Jonah Sachs takes listeners into a fascinating world of seemingly insurmountable challenges and enormous opportunity. You'll discover how: · Social media tools are driving a return to the oral tradition, in which stories that matter rise above the fray · Marketers have become today's mythmakers, providing society with explanation, meaning, and ritual · Memorable stories based on timeless themes build legions of eager evangelists · Marketers and audiences can work together to create deeper meaning and stronger partnerships in building a better world · Brands like Old Spice, The Story of Stuff, Nike, the Tea Party, and Occupy Wall Street created and sustained massive viral buzz Winning the Story Wars is a call to arms for business communicators to cast aside broken traditions and join a revolution to build the iconic brands of the future. It puts marketers in the role of heroes with a chance to transform not just their craft but the enterprises they represent. After all, success in the story wars doesn't come just from telling great stories, but from learning to live them.

Product Identifiers

Publisher
Brilliance Publishing, Inc.
ISBN-10
1469208474
ISBN-13
9781469208473
eBay Product ID (ePID)
122520682

Product Key Features

Book Title
Winning the Story Wars : Why Those Who Tell-And Live-The Best Stories Will Rule the Future
Topic
Marketing / General
Publication Year
2013
Language
English
Genre
Business & Economics
Author
Jonah Sachs
Format
Compact Disc

Dimensions

Item Height
0.6in
Item Length
5.5in
Item Width
6.5in
Item Weight
8.3 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Number of Volumes
6 Vols.
Edition Description
Unabridged Edition

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

SBYB Inc.
Kelsey Sparshott
900 Knell St
60538 Montgomery, IL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 922696893
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
World of Books USA

World of Books USA

94,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,8 mln
Dołączył: paź 2011
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
In 2002, World of Books Group was founded on an ethos to do good, protect the planet and support charities by enabling more goods to be reused. Since then, we've grown into to a global company ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.7
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.5
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 463 427)