Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
Winning the Story Wars: Why Those Who Tell - and Live - the B... by Sachs, Jonah
FREE US DELIVERY | ISBN: 1469208474 | Quality Books
US $137,05
Około524,79 zł
Stan:
Jak nowa
Przedmiot wygląda jakby został przed chwilą rozpakowany. Brak widocznych śladów używania. Przedmiot jest pod każdym względem w idealnym i nienaruszonym stanie. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Ground Advantage®.
Znajduje się w: Florida, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 28 wrz a Cz, 3 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394666746937
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 1469208474
- EAN
- 9781469208473
- Publication Name
- N/A
- Type
- Paperback
- Release Title
- Winning the Story Wars: Why Those Who Tell - and Live - the Be...
- Artist
- Sachs, Jonah
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 2013
- Format
- Compact Disc
- Language
- English
- Book Title
- Winning the Story Wars : Why Those Who Tell-And Live-The Best Stories Will Rule the Future
- Publisher
- Brilliance Publishing, Inc.
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Marketing / General
O tym produkcie
Product Information
The story wars are all around us. They are the struggle to be heard in a world of media noise and clamor. Today, most brand messages and mass appeals for causes are drowned out before they even reach us. But a few consistently break through the din, using the only tool that has ever moved minds and changed behavior--great stories. With insights from mythology, advertising history, evolutionary biology, and psychology, viral storyteller and advertising expert Jonah Sachs takes listeners into a fascinating world of seemingly insurmountable challenges and enormous opportunity. You'll discover how: · Social media tools are driving a return to the oral tradition, in which stories that matter rise above the fray · Marketers have become today's mythmakers, providing society with explanation, meaning, and ritual · Memorable stories based on timeless themes build legions of eager evangelists · Marketers and audiences can work together to create deeper meaning and stronger partnerships in building a better world · Brands like Old Spice, The Story of Stuff, Nike, the Tea Party, and Occupy Wall Street created and sustained massive viral buzz Winning the Story Wars is a call to arms for business communicators to cast aside broken traditions and join a revolution to build the iconic brands of the future. It puts marketers in the role of heroes with a chance to transform not just their craft but the enterprises they represent. After all, success in the story wars doesn't come just from telling great stories, but from learning to live them.
Product Identifiers
Publisher
Brilliance Publishing, Inc.
ISBN-10
1469208474
ISBN-13
9781469208473
eBay Product ID (ePID)
122520682
Product Key Features
Book Title
Winning the Story Wars : Why Those Who Tell-And Live-The Best Stories Will Rule the Future
Topic
Marketing / General
Publication Year
2013
Language
English
Genre
Business & Economics
Format
Compact Disc
Dimensions
Item Height
0.6in
Item Length
5.5in
Item Width
6.5in
Item Weight
8.3 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Number of Volumes
6 Vols.
Edition Description
Unabridged Edition
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
SBYB Inc.
Kelsey Sparshott
900 Knell St
60538 Montgomery, IL
United States
Numer VAT (NIP):
- GB 922696893
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (1 463 427)
- j***9 (199)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyProduct as described with good pricing. Shipping took longer than anticipated but overall experience was good.
- i***g (10)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNone of the dvds work
- y***- (7)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood game