Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Image and Mind Film, Philosophy and Cognitive Science Currie Paperback
GBP 37,99
Około192,99 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Wysyłka:
GBP 30,38 (około 154,33 zł) Parcelforce Global Priority.
Znajduje się w: AL7 1AD, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 17 paź a Śr, 23 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394672812370
Ostatnia aktualizacja: 11-09-2024 19:29:57 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- BIC Subject Area 1
- Philosophy: aesthetics [HPN]
- ISBN
- 9780521057783
- Publication Year
- 2008
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Image and Mind: Film, Philosophy and Cognitive Science
- Item Height
- 228mm
- Publisher
- Cambridge University Press
- Topic
- Popular Philosophy
- Item Width
- 153mm
- Item Weight
- 542g
- Number of Pages
- 332 Pages
O tym produkcie
Product Information
This is a book about the nature of film: about the nature of moving images, about the viewer's relation to film, and about the kinds of narrative that film is capable of presenting. It represents a very decisive break with the semiotic and psychoanalytic theories of film which have dominated discussion. The central thesis is that film is essentially a pictorial medium and that the movement of film images is real rather than illusory. A general theory of pictorial representation is presented, which insists on the realism of pictures and the impossibility of assimilating them to language. It criticizes attempts to explain the psychology of film viewing in terms of the viewer's imaginary occupation of a position within the world of film. On the contrary, film viewing is nearly always impersonal.
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9780521057783
eBay Product ID (ePID)
89534771
Product Key Features
Book Title
Image and Mind: Film, Philosophy and Cognitive Science
Format
Paperback
Language
English
Topic
Popular Philosophy
Publication Year
2008
Number of Pages
332 Pages
Dimensions
Item Height
228mm
Item Width
153mm
Item Weight
542g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
PARTRAD LIMITED
Jonathan Parkins
10B Blenheim Court
Brownfields
Welwyn Garden City
Hertfordshire
AL7 1AD
United Kingdom
Freshly Printed Books is a trading name of Partrad Limited
Numer VAT (NIP):
- GB 428215114
Numer rejestracyjny (REGON):
- 14411598
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 14411598
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (637)
- n***a (110)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat book & great delivery, thank you
- m***l (437)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyA*
- m***c (74)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFull of info