Zdjęcie 1 z 5
![Cause Marketing dla organizacji non-profit - Partner dla celu, pasji i zysków - Daw - Zdjęcie 1 z 5](https://i.ebayimg.com/images/g/S4kAAOSwAvhkqsnh/s-l500.jpg)
![Cause Marketing dla organizacji non-profit - Partner dla celu, pasji i zysków - Daw - Zdjęcie 2 z 5](https://i.ebayimg.com/images/g/xT8AAOSwnTBkqsng/s-l1600.jpg)
![Cause Marketing dla organizacji non-profit - Partner dla celu, pasji i zysków - Daw - Zdjęcie 3 z 5](https://i.ebayimg.com/images/g/~fIAAOSwszlkqsnh/s-l1600.jpg)
![Cause Marketing dla organizacji non-profit - Partner dla celu, pasji i zysków - Daw - Zdjęcie 4 z 5](https://i.ebayimg.com/images/g/gAoAAOSwDLdkqsnh/s-l1600.jpg)
![Cause Marketing dla organizacji non-profit - Partner dla celu, pasji i zysków - Daw - Zdjęcie 5 z 5](https://i.ebayimg.com/images/g/WEsAAOSwoblkqsnh/s-l1600.jpg)
Cause Marketing dla organizacji non-profit - Partner dla celu, pasji i zysków - Daw–
Stan:
“See all photos, great condition throughout, from a smoke free home.”
Wysyłka:
Znajduje się w: Cambridge, Massachusetts, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a So, 29 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394732362395
Ostatnia aktualizacja: 09-08-2023 12:24:48 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Bardzo dobry
- Uwagi sprzedawcy
- “See all photos, great condition throughout, from a smoke free home.”
- Binding
- Hardcover
- Product Group
- Book
- Features
- Dust Jacket
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Weight
- 1 lbs
- Subject
- Marketing / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
- IsTextBook
- Yes
- ISBN
- 9780471717508
- EAN
- 9780471717508
- Subject Area
- Business & Economics
- Publication Name
- Cause Marketing for Nonprofits : Partner for Purpose, Passion, and Profits
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Item Length
- 10.2 in
- Publication Year
- 2006
- Series
- The Afp/Wiley Fund Development Ser.
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1.2 in
- Item Weight
- 26.9 Oz
- Item Width
- 7.3 in
- Number of Pages
- 312 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book captures the exciting potential for business and nonprofits to partner for mutual benefit and discovery. Cause marketing aligns nonprofits and businesses to combine the power of their individual brands with a company's marketing might to achieve social and shareholder value while communicating their values. Cause Marketing for Nonprofits changes the way nonprofits view and execute cause marketing programs. It provides a wealth of hands-on, practical experience that can benefit any nonprofit organization interested in this innovative and growing form of generating revenue, building profile and achieving mission. No nonprofit can afford to ignore the contents of this important new book, the first designed specifically for the sector.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471717509
ISBN-13
9780471717508
eBay Product ID (ePID)
50414981
Product Key Features
Number of Pages
312 Pages
Language
English
Publication Name
Cause Marketing for Nonprofits : Partner for Purpose, Passion, and Profits
Publication Year
2006
Subject
Marketing / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
The Afp/Wiley Fund Development Ser.
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.2 in
Item Weight
26.9 Oz
Item Length
10.2 in
Item Width
7.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-031933
Dewey Edition
22
Reviews
"Jocelyn Daw has done a meaningful service to nonprofit cause marketers with her book Cause Marketing for Nonprofits. She brings real-world experience, workable suggestions and a sharp pencil to a topic that has, too often in my view, been drawn with a broad brush." ( CharityChannel.com , 8/7/08) "Jocelyn Daw, a recognized authority who has been involved in cause marketing since 1988, draws on her considerable experience to outline the many ways nonprofits can partner with the business community for mutual benefit. One of the most useful parts of the book was chapter 12, which includes the Seven Golden Rules and Seven Deadly Sins of cause marketing. Among most important caveats are making sure to pick the right partners and that the relationship is not one sided or too commercial." ( Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly , Vol. 37, No 1)
Series Volume Number
166
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
361.7630688
Lc Classification Number
Hf5414.D39 2006
Table of Content
Foreword, Carol Cone. Acknowledgments. Introduction: My Journey, Partner for Purpose, Passion, and Profit. PART I: THE CAUSE-MARKETING MOVEMENT. Chapter 1. The New Corporate-Nonprofit Engagement. Cause Marketing: A Turning Point in Corporate-Nonprofit Relationships. An Essential New Link for Corporate-Nonprofit Engagement. Achieve Mission, Generate Revenue, and Other Benefits. Value of Cause Marketing. Cause-Related Marketing Internationally. Conclusions. Chapter 2. Integrating Value and Values. Cause Marketing Defined. Cause Marketing Is Marketing, So a Few Vital Facts. Trends Driving Cause Marketing. Corporate Drivers. Nonprofit Drivers. Conclusion. Chapter 3. Evolution of Cause Marketing. Evolution of Cause Marketing. Sales Phase. Customer Loyalty Phase. Branding Phase. Corporate Social Responsibility Phase. Nonprofit Driven Branding. Conclusion. PART II: CAUSE-MARKETING INITIATIVES: THE SEVEN P''S: BEST PRACTICES CASE STUDIES. Chapter 4. Cause-Marketing Products. Product Sales. Purchase Plus: Making Giving Easy. Licensing: Using Nonprofit Logos, Brand Identities, and Assets. Conclusions. Chapter 5. Cause-Marketing Issue Promotions. Finding the Synergistic Fit. Conclusion. Chapter 6. Cause-Marketing Programs. Cobranded Events. Cobranded Programs. Social (Public Service) Marketing Programs. Conclusions. PART III: GETTING IT RIGHT: FRAMEWORK FOR SUCCESS. Chapter 7. Creating a Cause-Marketing Orientation: Cause Preparedness. Determining Organizational Goals and Assets. Platform: The Big Simple Idea. Determine Targets for Cause-Marketing Approach. A Lucky Internally Prepare and Align the Organization. One Last Thing About Causes. Conclusion: The First Step Is Creating a Cause-Marketing Orientation. Chapter 8. Building the Cause-Marketing Program: Collaboration, Combining Assets, Creating Value. Build the Cause-Marketing Program. Collaboration: Strategic Partner Alignment. Combine Assets and Aim for Maximum Benefit. Creating Value: Determine for Both Partners. Conclusion. Chapter 9. Implementing the Cause-Marketing Program: Execution and Corporate and Community Outcomes. Execution and Outcomes. Implementing the Cause Program. Execute: Relationship Management and Delivery. Communicate: Internally and Externally. Cause-Marketing Goals Achieved: Community and Corporate Outcomes. Conclusions. PART IV: MAKING IT HAPPEN: BEST PRACTICES CASE STUDIES. Chapter 10. National Organizations: American Heart Association and First Book. Building the Cause-Marketing Program. Implementing the Program. Cause Goals Achieved. Final Thoughts and Advice. "Dr. Seuss The Cat in the Hat Challenge" Promotional Cause-Marketing Initiative. Building on a Cause-Marketing Orientation. Building the Cause-Marketing Program. The Big Simple Idea--with Turnkey Execution! Implementing the Cause-Marketing Program. Corporate and Community Goals Achieved. Chapter 11. Local Organizations: Food Bank (New York City) and Canadian Cancer Society (Vancover Island Region, British Columbia and Yukon District). NYC BANK-TO-BANK PARTNERSHIP: COBRAND CAUSE-MARKETING PROGRAM INITIATIVE. Creating a Cause-Marketing Orientation. Building the Cause-Marketing Program. Implementing the Cause-Marketing Program. Cause-Marketing Goals Achieved. Creating a Cause-Marketing Orientation. Building a Cause-Marketing Program. Implementing the Cause-Marketing Program. Goals Achieved. Chapter 12. Cause-Marketing Principles and Cautions: Seven Golden Rules, Seven Deadly Sins. Principles: The Seven Golden Rules of Cause Marketing. Cautions: Seven Deadly Sins. Conclusion. Final Thoughts. Partner for Purpose, Passion, and Profits. The Way Forward.
Copyright Date
2006
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394732362395
Ostatnia aktualizacja: 09-08-2023 12:24:48 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Cambridge, Massachusetts, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między Cz, 27 cze a So, 29 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 394732362395
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 394732362395
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (5 475)
a***s (3147)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very good! Thanks!
c***b (911)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Amazing seller. Fast shipping. Item was exactly as described in description. Thank you!
b***r (2571)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you! great seller