Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Cause Marketing dla organizacji non-profit - Partner dla celu, pasji i zysków - Daw

Tekst oryginalny
Cause Marketing for Nonprofits - Partner for Purpose, Passion, and Profits - Daw
Stan:
Bardzo dobry
See all photos, great condition throughout, from a smoke free home.
Cena:
US $6,99
Około28,28 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Cambridge, Massachusetts, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a So, 29 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394732362395
Ostatnia aktualizacja: 09-08-2023 12:24:48 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“See all photos, great condition throughout, from a smoke free home.”
Binding
Hardcover
Product Group
Book
Features
Dust Jacket
Country/Region of Manufacture
United States
Weight
1 lbs
Subject
Marketing / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
IsTextBook
Yes
ISBN
9780471717508
EAN
9780471717508
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Cause Marketing for Nonprofits : Partner for Purpose, Passion, and Profits
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
10.2 in
Publication Year
2006
Series
The Afp/Wiley Fund Development Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
Jocelyne DAW
Item Weight
26.9 Oz
Item Width
7.3 in
Number of Pages
312 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book captures the exciting potential for business and nonprofits to partner for mutual benefit and discovery. Cause marketing aligns nonprofits and businesses to combine the power of their individual brands with a company's marketing might to achieve social and shareholder value while communicating their values. Cause Marketing for Nonprofits changes the way nonprofits view and execute cause marketing programs. It provides a wealth of hands-on, practical experience that can benefit any nonprofit organization interested in this innovative and growing form of generating revenue, building profile and achieving mission. No nonprofit can afford to ignore the contents of this important new book, the first designed specifically for the sector.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471717509
ISBN-13
9780471717508
eBay Product ID (ePID)
50414981

Product Key Features

Number of Pages
312 Pages
Language
English
Publication Name
Cause Marketing for Nonprofits : Partner for Purpose, Passion, and Profits
Publication Year
2006
Subject
Marketing / General, Nonprofit Organizations & Charities / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Jocelyne DAW
Series
The Afp/Wiley Fund Development Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
26.9 Oz
Item Length
10.2 in
Item Width
7.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2005-031933
Dewey Edition
22
Reviews
"Jocelyn Daw has done a meaningful service to nonprofit cause marketers with her book Cause Marketing for Nonprofits. She brings real-world experience, workable suggestions and a sharp pencil to a topic that has, too often in my view, been drawn with a broad brush." ( CharityChannel.com , 8/7/08) "Jocelyn Daw, a recognized authority who has been involved in cause marketing since 1988, draws on her considerable experience to outline the many ways nonprofits can partner with the business community for mutual benefit. One of the most useful parts of the book was chapter 12, which includes the Seven Golden Rules and Seven Deadly Sins of cause marketing. Among most important caveats are making sure to pick the right partners and that the relationship is not one sided or too commercial." ( Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly , Vol. 37, No 1)
Series Volume Number
166
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
361.7630688
Lc Classification Number
Hf5414.D39 2006
Table of Content
Foreword, Carol Cone. Acknowledgments. Introduction: My Journey, Partner for Purpose, Passion, and Profit. PART I: THE CAUSE-MARKETING MOVEMENT. Chapter 1. The New Corporate-Nonprofit Engagement. Cause Marketing: A Turning Point in Corporate-Nonprofit Relationships. An Essential New Link for Corporate-Nonprofit Engagement. Achieve Mission, Generate Revenue, and Other Benefits. Value of Cause Marketing. Cause-Related Marketing Internationally. Conclusions. Chapter 2. Integrating Value and Values. Cause Marketing Defined. Cause Marketing Is Marketing, So a Few Vital Facts. Trends Driving Cause Marketing. Corporate Drivers. Nonprofit Drivers. Conclusion. Chapter 3. Evolution of Cause Marketing. Evolution of Cause Marketing. Sales Phase. Customer Loyalty Phase. Branding Phase. Corporate Social Responsibility Phase. Nonprofit Driven Branding. Conclusion. PART II: CAUSE-MARKETING INITIATIVES: THE SEVEN P''S: BEST PRACTICES CASE STUDIES. Chapter 4. Cause-Marketing Products. Product Sales. Purchase Plus: Making Giving Easy. Licensing: Using Nonprofit Logos, Brand Identities, and Assets. Conclusions. Chapter 5. Cause-Marketing Issue Promotions. Finding the Synergistic Fit. Conclusion. Chapter 6. Cause-Marketing Programs. Cobranded Events. Cobranded Programs. Social (Public Service) Marketing Programs. Conclusions. PART III: GETTING IT RIGHT: FRAMEWORK FOR SUCCESS. Chapter 7. Creating a Cause-Marketing Orientation: Cause Preparedness. Determining Organizational Goals and Assets. Platform: The Big Simple Idea. Determine Targets for Cause-Marketing Approach. A Lucky Internally Prepare and Align the Organization. One Last Thing About Causes. Conclusion: The First Step Is Creating a Cause-Marketing Orientation. Chapter 8. Building the Cause-Marketing Program: Collaboration, Combining Assets, Creating Value. Build the Cause-Marketing Program. Collaboration: Strategic Partner Alignment. Combine Assets and Aim for Maximum Benefit. Creating Value: Determine for Both Partners. Conclusion. Chapter 9. Implementing the Cause-Marketing Program: Execution and Corporate and Community Outcomes. Execution and Outcomes. Implementing the Cause Program. Execute: Relationship Management and Delivery. Communicate: Internally and Externally. Cause-Marketing Goals Achieved: Community and Corporate Outcomes. Conclusions. PART IV: MAKING IT HAPPEN: BEST PRACTICES CASE STUDIES. Chapter 10. National Organizations: American Heart Association and First Book. Building the Cause-Marketing Program. Implementing the Program. Cause Goals Achieved. Final Thoughts and Advice. "Dr. Seuss The Cat in the Hat Challenge" Promotional Cause-Marketing Initiative. Building on a Cause-Marketing Orientation. Building the Cause-Marketing Program. The Big Simple Idea--with Turnkey Execution! Implementing the Cause-Marketing Program. Corporate and Community Goals Achieved. Chapter 11. Local Organizations: Food Bank (New York City) and Canadian Cancer Society (Vancover Island Region, British Columbia and Yukon District). NYC BANK-TO-BANK PARTNERSHIP: COBRAND CAUSE-MARKETING PROGRAM INITIATIVE. Creating a Cause-Marketing Orientation. Building the Cause-Marketing Program. Implementing the Cause-Marketing Program. Cause-Marketing Goals Achieved. Creating a Cause-Marketing Orientation. Building a Cause-Marketing Program. Implementing the Cause-Marketing Program. Goals Achieved. Chapter 12. Cause-Marketing Principles and Cautions: Seven Golden Rules, Seven Deadly Sins. Principles: The Seven Golden Rules of Cause Marketing. Cautions: Seven Deadly Sins. Conclusion. Final Thoughts. Partner for Purpose, Passion, and Profits. The Way Forward.
Copyright Date
2006

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

RoommehMoommeh Books & More!

RoommehMoommeh Books & More!

99,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 11 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (5 475)

a***s (3147)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very good! Thanks!
c***b (911)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Amazing seller. Fast shipping. Item was exactly as described in description. Thank you!
b***r (2571)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you! great seller