Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Moda jako kreatywna gospodarka: mikroprzedsiębiorstwa w Londynie, Berlinie i Mediolanie od Da

Tekst oryginalny
Fashion as Creative Economy: Micro-Enterprises in London, Berlin and Milan by Da
Stan:
Nowy
Cena:
US $65,38
Około264,51 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Wt, 9 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394894213358
Ostatnia aktualizacja: 20-05-2024 06:10:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781509553846
Book Title
Fashion as Creative Economy
ISBN
9781509553846
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Fashion As Creative Economy : Micro-Enterprises in London, Berlin and Milan
Publisher
Polity Press
Item Length
8.5 in
Subject
Industries / Fashion & Textile Industry
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Carolina Bandinelli, Daniel Strutt, Angela Mcrobbie
Item Weight
12 Oz
Item Width
5.5 in
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

Fashion is under the spotlight like never before. Activists call for environmental accountability, and wide-ranging debates highlight exploitation across global supply chains and the reliance on unpaid labour. Digital technology undermines traditional fashion companies, while small-scale independent fashion designers provide radical innovations in design and work in more socially inclusive ways. This book contributes to a new sociology of fashion. Focusing on the working lives of independent designers and based on ethnographic research and interviews carried out in London, Berlin and Milan, the authors consider the urban policy regimes in place in these cities. They analyse how these regimes shape the microenterprises and the emerging political economy, as well as the structures needed for designers to flourish. They also develop several key concepts - the 'milieu of fashion labour', 'social fashion' and 'fashion diversity' - and chart the new world of digital fashion-tech and e-commerce. Drawing on lessons from European initiatives and recognizing the capacity of microenterprises and start-ups to determine fashion's future, the authors call for the industry to be significantly decentralized to ensure more diversity and less exclusivity.

Product Identifiers

Publisher
Polity Press
ISBN-10
1509553843
ISBN-13
9781509553846
eBay Product ID (ePID)
17057277923

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Fashion As Creative Economy : Micro-Enterprises in London, Berlin and Milan
Publication Year
2023
Subject
Industries / Fashion & Textile Industry
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Carolina Bandinelli, Daniel Strutt, Angela Mcrobbie
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Reviews
" Fashion as Creative Economy is a brilliant, multilayered work that offers an unparalleled theoretical synthesis of the fashion industry. It makes effective recommendations for how this system can be transformed and made more just." Jo Littler, City, University of London "This book is an important addition to both the scholarly literature and the public debates over the future of the fashion industry." David O'Brien, University of Sheffield
Dewey Decimal
338.4774692
Lc Classification Number
Gt738
Copyright Date
2023

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 025 592)

7***9 (190)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Love it, thank you what you do
i***u (1516)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
fast shipping easy transaction. However this book is just a summary of most beginner owners bird books. It is a let done for Jenday Conure bird owners, cannot recommend.
9***s (1182)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
5 stars. Deal with confidence!