|Wystawione w kategorii:
Ta oferta sprzedaży zakończyła się w dniu Śr, 22 maj o 19:34.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Der Mensch in Der Online-Kommunikation: Zum Einfluss Webbasierter, Audiovisue...

Stan:
Nowy
Cena:
US $66,46
Około267,00 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Wharton, New Jersey, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a Cz, 20 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 394895383511
Ostatnia aktualizacja: 31-10-2023 17:32:24 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9783824445615
EAN
9783824445615
Subject Area
Social Science
Publication Name
Mensch in der Online-Kommunikation : Zum Einfluss Webbasierter, Audiovisueller Fernkommunikation Auf das Verhalten Von Befragten
Item Length
8.3 in
Publisher
Deutscher Universitäts Verlag
Subject
Media Studies, Sociology / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
German
Author
Hans-Ullrich Mühlenfeld
Item Width
5.8 in
Item Weight
13 Oz
Number of Pages
Xiv, 266 Pages

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

ShopSpell, LLC.
ShopSpell LLC
26 Laurel Mountain Way
07830 Califon, NJ
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.llepspohs@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.