|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setia Marketing 6.0 (Hardback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $40,11
Około117,82 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395048319309
Ostatnia aktualizacja: 01-05-2024 22:48:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Marketing 6. 0 : the Future Is Immersive
Publication Name
Marketing 6.0
Title
Marketing 6.0
Subtitle
The Future Is Immersive
Author
Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Format
Hardcover
EAN
9781119835219
ISBN
9781119835219
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Genre
Business & Economics
Release Date
12/12/2023
Release Year
2023
Country/Region of Manufacture
US
Item Height
1.1in
Item Length
9.1in
Item Width
6.2in
Item Weight
20 oz
Language
English
Publication Year
2023
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Commerce, International / Marketing
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

Rediscover the fundamentals of marketing along with the rise of metamarketing from the best in the business In Marketing 6.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age of metamarketing, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade. Readers will learn about: The building blocks of metamarketing Generation Z and Generation Alpha and the technologies they use daily How to tap into metaverses and extended reality The potential obstacles and solutions for creating a more interactive and immersive experience. Marketing has evolved to address global challenges and changing customer expectations. Incorporating sustainability themes and new technologies for customer engagement are essential for businesses to remain relevant. Indeed, marketing has shifted from traditional to digital, but most customers still value some forms of human interaction. As a result, multichannel and omnichannel marketing have become popular among marketers aiming to leverage both traditional and digital engagement. Metamarketing goes beyond that and offers a genuine physical and digital convergence by providing a more interactive and immersive customer experience across physical and digital spaces.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119835216
ISBN-13
9781119835219
eBay Product ID (ePID)
15060894260

Product Key Features

Book Title
Marketing 6. 0 : the Future Is Immersive
Author
Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Commerce, International / Marketing
Publication Year
2023
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1.1in
Item Width
6.2in
Item Weight
20 oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415
Table of Content
Part I Introduction to Marketing 6.0 1 1 Welcoming the Era of Marketing 6.0: From Multi to Omni to Meta 3 2 The Emergence of Phygital Natives: Young Generation Z and Generation Alpha Coming of Age 25 3 The Inevitability of Immersive Marketing: Five Micro-Trends Leading to Metamarketing 41 4 The Future of Customer Experience: Fusing Physical and Digital for Complete Immersion 59 Part II The Marketing 6.0 Enabler and Environment 81 5 Understanding the Tech Enablers: Five Fundamental Technologies Powering Up Metamarketing 83 6 Building Extended Realities: The Immersive Experience in Real Life 107 7 Tapping into the Metaverse: The Future Form of Social Media Platforms 131 Part III The Marketing 6.0 Experience 157 8 Multisensory Marketing: Delivering Immersive Experiences for the Five Senses 159 9 Spatial Marketing: Delivering Natural Human- Machine Interactions 185 10 Metaverse Marketing: Experimenting with the Next- Generation Engagement 209 Acknowledgments 235 About the Authors 237 Index 239
Copyright Date
2024
Lccn
2023-035115
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 459 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (182 217)

t***r (2292)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great eBay experience Thank You
t***r (2292)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great eBay experience Thank You
y***i (96)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
fast delivery!