|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Pietro Mazzola Handbook of Research on Strategy Process (Paperback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: 6
Cena:
C $136,26
Około401,36 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395092079078
Ostatnia aktualizacja: 01-05-2024 22:50:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Handbook of Research on Strategy Process
Publication Name
Handbook of Research on Strategy Process
Title
Handbook of Research on Strategy Process
Author
Franz w. Kellermanns
Contributor
Franz W. Kellermanns (Edited by)
Format
Trade Paperback
ISBN-10
0857933329
EAN
9780857933324
ISBN
9780857933324
Publisher
Elgar Publishing, Incorporated, Edward
Genre
Business & Finance
Release Year
2012
Release Date
30/06/2012
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
1.3in
Item Length
9.1in
Series
Research Handbooks in Business and Management Ser.
Publication Year
2012
Type
Textbook
Item Width
6.4in
Item Weight
32.3 Oz
Number of Pages
624 Pages

O tym produkcie

Product Information

The Handbook of Research on Strategy Process reveals the current state of the art of strategy process research as a whole as well as emerging research initiatives. It also discusses managerial and organizational factors affecting strategy implementation.

Product Identifiers

Publisher
Elgar Publishing, Incorporated, Edward
ISBN-10
0857933329
ISBN-13
9780857933324
eBay Product ID (ePID)
116279766

Product Key Features

Author
Franz w. Kellermanns
Publication Name
Handbook of Research on Strategy Process
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Series
Research Handbooks in Business and Management Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
624 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1.3in
Item Width
6.4in
Item Weight
32.3 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd30.28
Reviews
Strategy-making processes matter a great deal. They determine the content, scope and quality of a firm's strategic choices as well as their implementation. Mazzola and Kellermanns rejuvenate research on strategy-making processes by bringing an important set of perspectives together, providing an innovative view of the actors and processes involved in strategy-making processes in diverse settings. The volume highlights the role of imaginative strategy in altering competitive dynamics and creating value. It is an important contribution to the field. --Shaker A. Zahra, University of Minnesota, 'Strategy-making processes matter a great deal. They determine the content, scope and quality of a firm's strategic choices as well as their implementation. Mazzola and Kellermanns rejuvenate research on strategy-making processes by bringing an important set of perspectives together, providing an innovative view of the actors and processes involved in strategy-making processes in diverse settings. The volume highlights the role of imaginative strategy in altering competitive dynamics and creating value. It is an important contribution to the field.'
Table of Content
Contents:IntroductionPietro Mazzola and Franz W. KellermannsPART I: REFLECTIONS1. The Development of Strategy Process Research and the Most Influential Articles and AuthorsOfer H. Azar and David M. Brock 2. Shifting Focus from the Determinants to the Origin: The Foundations of a Dynamic View of Managerial DiscretionIngo Kleindienst and Thomas Hutzschenreuter3. The Politics of Strategy ProcessDuane Windsor4. The Strategic Arena Approach to Strategy Process ResearchAnders Melander, Leif Melin and Mattias Nordqvist5. Strategy Process Research and the RBV: Social Barriers to ImitationPatrick Regnér6. The Feedback Structure of the Strategy Process and Top Management's Role in Shaping Emerging Strategic BehaviorVittorio Coda and Edoardo Mollona7. Putting the Manager Back into the Picture: The Value of a Strategy Process PerspectiveTorsten Schmid, Steven W. Floyd and Bill WooldridgePART II: DELIBERATE STRATEGIES8. Making Strategy Work: A Literature Review on the Factors Influencing Strategy ImplementationLi Yang, Guo-hui Sun and Martin J. Eppler9. Five Alternative Approaches to the Strategic Reorientation ProcessRobert Chapman Wood and Osvald M. Bjelland10. Managerial Interplay: Linking Intent to Realized Strategy Bill Wooldridge and J. Ignacio Canales 11. Banking on Ambidexterity: A Longitudinal Study of Ambidexterity, Volatility and PerformanceAmir Sasson and Mario Minoja12. From Theory to Action: The Story of One StrategyPaul N. FrigaPART III: EMERGING STRATEGIES13. Strategic Initiatives: Past, Present and FutureChristoph Lechner and Markus Kreutzer14. The Risky Prospects of Entrepreneurial Initiatives: Bias Duality and Bias Reversal in Established Firms James J. Chrisman, Alain Verbeke and Erick P.C. Chang 15. Entrepreneurial Orientation: The Driving Force for Corporate EntrepreneurshipEsra Memili, G.T. Lumpkin and Gregory G. Dess16. A Complexity Perspective on Strategic Process ResearchTerry B. PorterPART IV: SPECIAL TOPICS17. Strategic Decision Processes in the Realm of Strategic AlliancesJorge Walter18. A Review of Research Progress in Understanding the Acquisition Integration Process: Building Directions for Future ResearchAnnette L. Ranft, Frank C. Butler and Jennifer C. Sexton19. Internationalization ProcessAlvaro Cuervo-Cazurra20. Constructing Power to Drive Strategy Processes in Multinational FirmsMarkus Venzin21. Perceptions, Processes and Performance During Organizational DeclineMichael R. Braun and Scott F. Latham22. An Institutional View of Process Strategy in the Public SectorP. Devereaux Jennings, Paul A. Zandbergen and Martin L. Martens23. Public Sector and Strategic Management: The Case Study at the US Army Corps of EngineersAnil Patel24. The OODA Loop: A New Strategic Management Approach for Family BusinessJoseph H. Astrachan, Chester W. Richards, Gaia G. Marchisio and George E. MannersIndex
Copyright Date
2012
Topic
Entrepreneurship, Strategic Planning
Dewey Decimal
658.4012
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,4% opinii pozytywnych

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (182 371)

s***o (16)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
excellent service
u***a (267)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller
9***3 (187)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Price!