|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Tim Summers The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Paperback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $70,88
Około208,24 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395095556390
Ostatnia aktualizacja: 03-05-2024 14:01:40 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Legend of Zelda: Ocarina of Time : a Game Music Companion
Publication Name
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Title
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Subtitle
A Game Music Companion
Author
Tim Summers
Contributor
Melanie Fritsch (Series edited by)
Format
Trade Paperback
EAN
9781789385670
ISBN
9781789385670
Publisher
Intellect, The Limited
Genre
Music
Topic
Instruction & Study / General, General
Release Date
15/03/2022
Release Year
2022
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
0.1in
Item Length
0.9in
Item Width
0.7in
Item Weight
0 Oz
Series
Studies in Game Sound and Music
Publication Year
2022
Number of Pages
334 Pages

O tym produkcie

Product Information

Discusses the use of music in a well-loved and culturally significant game - Ocarina of Time . Examining music in different contexts, it identifies music's role and function within the game and in gameplay overall, and uses this to investigate wider issues in music and media studies and fan cultures. New in paperback. 119 b/w illus.

Product Identifiers

Publisher
Intellect, The Limited
ISBN-10
1789385679
ISBN-13
9781789385670
eBay Product ID (ePID)
12057249618

Product Key Features

Book Title
Legend of Zelda: Ocarina of Time : a Game Music Companion
Author
Tim Summers
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Instruction & Study / General, General
Publication Year
2022
Genre
Music
Number of Pages
334 Pages

Dimensions

Item Length
0.9in
Item Height
0.1in
Item Width
0.7in
Item Weight
0 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Mt64.V53
Reviews
Summers does an excellent job of describing the soundscape of a video game within the confines of print, employing a variety of visual representations to support his prose arguments. . . . [The book] offers many things to many people: it is an in-depth analysis of a beloved game, a primer on ludomusicological terminology and concepts, a model analysis, a demonstration of the different things video game music can do, and an explication of how it does them. Summers's attention to detail, wide-ranging knowledge, and affection and respect for the subject matter are evident throughout, resulting in a superb book.
Table of Content
Chapter 1. Introduction Chapter 2. The Music of Ocarina of Time in Context Nintendo''s Game Franchises The Legend of Zelda Kondo''s Approach to Music in The Legend of Zelda Music on the Nintendo 64 Music in Ocarina of Time Chapter 3. The Ocarina and Link''s Musical Performances The Ocarina Why an Ocarina? Playing Link''s Ocarina Beyond the Four Notes Learning the Ocarina Songs The Songs Plot-Advancing and Assistance Melodies Warp Songs The Scarecrow''s Song and Other Performances The Fabulous Five Froggish Tenors The Skull Kids Musical Performance in Ocarina of Time The Function of Musical Performance in Games Chapter 4. Location Cues Part I. Hyrule Field A Familiar Tune Introduction Day Tags Reflective Tags Battle Tags Music, the Player and Geography Part II. Location Cues Featuring Ocarina Songs Epona''s Song and Lon Lon Ranch - Associations of Ranch Life The Temple of Time and the Song of Time - Cathedral Soundscape Windmill and the Song of Storms - Strange Circularity Saria''s Song and the Lost Woods - Jolly Repetition and Misdirection Part III. Dungeon Cues Inside the Deku Tree - Organic Timbres Dodongo''s Cavern - Audio Textures of Metal and Stone Inside Jabu-Jabu''s Belly - Fishy Rumblings Forest Temple - Sounds of the Forest Fire Temple - Voices Heard and Unheard Ice Cavern - Crystalline Chimes Water Temple - A Dungeon on the Danube? Shadow Temple and The Bottom of the Well - Voices and Drums from the Depths Spirit Temple Ganon''s Castle Part IV. Towns Kokiri Forest - Optimism and Ornamentation Castle Town Market - Evoking European Traditions Kakariko Village - A Wistful Safe Haven Goron City - Sounding the Materials of the Mountain Zora''s Domain Gerudo Valley - Hispanic Traditions in the Desert Part V. Recurring Types of Location Shops - Hyrule''s Consumer Soundtrack Sideshow Minigames - The Fairground Connection Houses - A Musical Starting Point Potion Shops, Ghost Shops and Lakeside Laboratory - Little Shops of Horrors? Fairy Fountain/Start Menu - Angelic Harps Music for Locations Chapter 5. Character Themes and Cutscenes Part I. Character Themes Zelda''s Theme - Lilting Lullaby Ganondorf''s Theme - Alarming Chords and Brooding Sequences Sheik - Atypical Warrior''s Theme Kaepora Gaebora (The Great Wise Owl) - Authority and Levity Great Deku Tree - Ancient Uncertainty Koume and Kotake A Noticeable Omission Part II. Other Cutscenes Opening - An Unexpected Start Flying - Musical Sequences for Beating Wings Legends, Spirits and Goddesses Rewards and Milestones End Credits - Finale Ultimo Ocarina of Time 3D Music for Cutscenes Chapter 6. Ludic Cues Part I. Combat Music Musical Features of Combat Cues Implementation in the Game Boss Victory Cue Part II. Cues for Treasure and Challenges Acquisition Cues Music for Puzzles Music for Losing - Game Over Minigames - Frivolous Fun Special sequences Aestheticizing the Ludic Chapter 7: Interfaces and Sound Effects Earcons for Interfaces Menus and Dialogue Targeting System Musical Sound for Interfaces and Information Musicality and Magic Sound and Motion Enemy Sound Effects Conclusions Chapter 8. Ocarina Afterlives Later Games Parallel World - Majora''s Mask Selective Franchise Continuity Decontextualizing Sound A Multi-Valent Musical Medium
Copyright Date
2022
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
781.54
Series
Studies in Game Sound Ser.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 460 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (182 434)

n***o (627)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
a***e (1933)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Repeat business. Recommended.
z***z (87)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent service!!!