|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Vincent Bastien Jean-Noël Kapferer Luksusowa strategia (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Vincent Bastien Jean-Noël Kapferer The Luxury Strategy (Hardback)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
US $58,36
Około228,92 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Cz, 20 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395102648037
Ostatnia aktualizacja: 28-05-2024 19:36:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Luxury Strategy
Title
The Luxury Strategy
EAN
9780749464912
ISBN
9780749464912
Release Date
09/03/2012
Release Year
2012
Subtitle
Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands
ISBN-10
0749464917
Country/Region of Manufacture
GB
Genre
Business & Finance
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Luxury Strategy : Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands
Item Height
1.1in
Author
Jean-Noël Kapferer, Vincent Bastien
Item Length
9.5in
Publisher
Kogan Page, The Limited
Item Width
6.4in
Item Weight
27 Oz
Number of Pages
408 Pages

O tym produkcie

Product Information

Focuses on the essence of a luxury brand strategy. This title explains the fundamental differences between premium, fashion, and luxury strategies. It provides the blueprint for the effective management of luxury brands and companies at the highest level, including human resources and financial management.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
0749464917
ISBN-13
9780749464912
eBay Product ID (ePID)
114158704

Product Key Features

Author
Jean-Noël Kapferer, Vincent Bastien
Publication Name
Luxury Strategy : Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
408 Pages

Dimensions

Item Length
9.5in
Item Height
1.1in
Item Width
6.4in
Item Weight
27 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9999.L852k37 2012
Edition Number
2
Reviews
Praise for the previous edition: Actionable information and advice. If you market luxury products, or want to, The Luxury Strategy should be on your bookshelf., "This well-written, comprehensive volume on managing luxury products is a blueprint for successfully navigating what many marketers have found to be a treacherous path.  ...Abundant examples enhance the text.  All components of the marketing mix are explored in terms of how they should be applied to luxury brands ... Summing Up: Highly recommended.  Practitioners, students at all levels, general readers, and researchers." --CHOICE Praise for the previous edition: "[A]ctionable information and advice. If you market luxury products, or want to, The Luxury Strategy should be on your bookshelf." -- Roger Dooley, Neurosciencemarketing.com "[H]ighly recommended for any basic business collection" -- Midwest Book Review   "[A] very intriguing book that can generate passionate discussions...an original and competent point of view on luxury marketing." -- Branduniq, Praise for the previous edition: "[A]ctionable information and advice.  If you market luxury products, or want to, The Luxury Strategy should be on your bookshelf." -- Roger Dooley, Neurosciencemarketing.com "[H]ighly recommended for any basic business collection" -- Midwest Book Review, "This well-written, comprehensive volume on managing luxury products is a blueprint for successfully navigating what many marketers have found to be a treacherous path.  ...Abundant examples enhance the text.  All components of the marketing mix are explored in terms of how they should be applied to luxury brands ... Summing Up: Highly recommended.  Practitioners, students at all levels, general readers, and researchers." --CHOICE Praise for the previous edition: "[A]ctionable information and advice. If you market luxury products, or want to, The Luxury Strategy should be on your bookshelf." -- Roger Dooley, Neurosciencemarketing.com "[H]ighly recommended for any basic business collection" -- Midwest Book Review, This well-written, comprehensive volume on managing luxury products is a blueprint for successfully navigating what many marketers have found to be a treacherous path. ...Abundant examples enhance the text. All components of the marketing mix are explored in terms of how they should be applied to luxury brands ... Summing Up: Highly recommended. Practitioners, students at all levels, general readers, and researchers., A very intriguing book that can generate passionate discussions...an original and competent point of view on luxury marketing.
Table of Content
ONE: Back to luxury fundamentals; 01: In the beginning there was luxury; 02: The end of a confusion: premium is not luxury; 03: Anti-laws of marketing; 04: Facets of luxury today; TWO: Luxury brands need specific management; 05: Customer attitudes vis-à-vis luxury; 06: Developing brand equity; 07: Luxury brand stretching; 08: Qualifying a product or service as luxury; 09: Pricing luxury; 10: Distribution and the internet dilemma; 11: Communicating luxury; 12: Financial and HR management of a luxury company; THREE: Strategic perspectives; 13: Luxury business models; 14: Entering luxury and leaving it; 15: Learning from luxury; 16: Luxury and sustainable development: convergences and divergences
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Economics / General, Management, Advertising & Promotion
Lccn
2012-008027
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (444 628)

o***l (625)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A seller, thanks for all
1***2 (719)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
SO cute! this was a gift and they LOVEit. Thank you!
l***5 (587)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you