|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zrewolucjonizuj swoje doświadczenie klienta autorstwa Colina Shawa (angielska) książka w formacie kieszonkowym

Tekst oryginalny
Revolutionize Your Customer Experience by Colin Shaw (English) Paperback Book
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $55,75
Około220,42 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 15 cze a Cz, 27 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395149791656
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 08:26:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781349518340
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9781349518340
Publication Year
2004
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Revolutionize Your Customer Experience
Author
C. Shaw
Item Length
9.3in
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Management, Strategic Planning
Item Width
6.1in
Item Weight
13.4 Oz
Number of Pages
Xx, 220 Pages

O tym produkcie

Product Information

In his previous groundbreaking book with John Ivens, Colin Shaw looked at the development of the conceptual framework for the customer experience together with examples of best practice and strategies for implementation. As predicted the customer experience has become the next competitive battleground. The current book will explore the subject in more depth with new research and best practice and show companies and organizations how to identify where they are and how to revolutionize their customer experience.

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1349518344
ISBN-13
9781349518340
eBay Product ID (ePID)
224336901

Product Key Features

Book Title
Revolutionize Your Customer Experience
Author
C. Shaw
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Leadership, Management, Strategic Planning
Publication Year
2004
Genre
Business & Economics
Number of Pages
Xx, 220 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
13.4 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd28-70
Reviews
'This book naturally builds on the justified success of Beyond Philosophy's first book Building Great Customer Experiences. Examining how organizations are orientated around the Customer Experience, Revolutionize Your Customer Experience proves that Colin Shaw is no longer emerging as the 'guru of the Customer Experience', but that he has now arrived.' - Stephen Brewer, CEO Caribbean Mobile, Cable & Wireless 'Revolutionize Your Customer Experience will impress you with the clarity that the fundamentals and principles of the Customer Experience are explained and discussed. The NaIve to Natural model that is unveiled in this new book will, like the last book, force many organizations to change their paradigm if they are serious about their Customer Experience.' - Barry Herstein, SVP International Marketing & Communications, American Express 'We know from first hand experience of working with Colin Shaw that he truly is the connoisseur of the Customer Experience. Whilst many gurus focused on Customer Service in the last decade, Colin and his team at Beyond Philosophy prepared for the future with forward thinking, revolutionary theory and practice in the Customer Experience marketplace. That future is now. And so is Revolutionize Your Customer Experience.' - Tony Hanway, Vice President Member Services, AOL Europe Operations 'The NaIve to Natural Model is absolutely correct. This has proved to be an invaluable tool in helping us to understand where our company has reached in terms of our Customer Experience. With this knowledge and insight, organizations like ours will be able to create a roadmap and learn the steps needed to Revolutionize our Customer Experience.' - Bob Black, Divisional Managing Director, TNT Express Specialist Services 'New research and best practice will show companies how to find out where they are and how to revolutionize their customer experience' - Keith Clack, Best Business Books, The Bookseller
Table of Content
Are You Missing the Gorge? Please Hold Your Call is Important to Us The Guiding Principles The Enablers Sensory Experiences NaIve Orientation Transactional Orientation Enlightened Orientation Natural Orientation NaIve to Natural Self-Assessment Summary Understanding, Action & Embedding Case Study: From the Most Ridiculed to the Most Respected Case Study: Build a Bear Workshop Conclusion
Copyright Date
2005
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 028)

h***y (414)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick shipment. Item as described. Thanks so much!
o***h (1138)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
outstanding product and service
l***y (138)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Product as described by the seller. Fast shipping!