|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Stefano Spezia Mathematics Education: History and Researc (Hardback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $390,45
Około1 147,13 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395153910015
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 00:37:02 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Mathematics Education: History and Research
Publication Name
Mathematics Education: History and Research
Title
Mathematics Education: History and Research
Author
Stefano Spezia
Contributor
Stefano Spezia (Edited by)
Format
Hardcover
EAN
9781774073544
ISBN
9781774073544
Publisher
Arcler Education INC International Concepts
Genre
Science Nature & Math
Release Date
01/11/2019
Release Year
2019
Language
English
Country/Region of Manufacture
CA
Item Height
229mm
Item Length
9in
Publication Year
2019
Type
Textbook
Item Width
6in
Number of Pages
290 Pages

O tym produkcie

Product Information

Presents the basic methodology used for mathematics education in ancient times. The book includes advanced mathematical study and the development of conditional reasoning skills and certain challenges involved in the mathematical cognition. This book also discusses cultural diversity and its role in mathematics.

Product Identifiers

Publisher
Arcler Education INC International Concepts
ISBN-10
1774073544
ISBN-13
9781774073544
eBay Product ID (ePID)
8038585267

Product Key Features

Author
Stefano Spezia
Publication Name
Mathematics Education: History and Research
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
290 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in

Additional Product Features

Table of Content
SECTION I: HISTORY AND METHODOLOGYChapter 1 Achieving Elusive Teacher Change through Challenging Myths about Learning: A Blended ApproachChapter 2 Using History of Mathematics to Teach Volume Formula of Frustum Pyramids: Dissection MethodChapter 3 Advanced Mathematical Study and the Development of Conditional Reasoning Skills Chapter 4 Challenges in Mathematical Cognition: A Collaboratively-Derived Research Agenda Chapter 5 Competency-based Learning in Higher Mathematics Education as a Cluster of Efficient Approaches SECTION II: MATHEMATICS EDUCATION IN DIFFERENT COUNTRIES Chapter 6 The Cultural Diversity and Its Role in Mathematical Activities Chapter 7 Training Future Teachers of Mathematics: A Historical Perspective Chapter 8 South Korean Elementary Teachers' Mathematics Teaching Efficacy Beliefs: Implications for Educational Policy and Research Chapter 9 Exploring Teachers' Practices in Teaching Mathematics and Statistics in KwaZulu-Natal schoolsChapter 10 Mathematics Teachers' Professional Identity Development in Communities of Practice: Reifications of Proportional Reasoning Teaching SECTION III: MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN MATHEMATICS EDUCATION Chapter 11 Forming the Basics of Future Mathematics Teachers' Professionalism by Means of Multimedia Technologies Chapter 12 What Mathematics Education May Prepare Students for the Society of the Future?Chapter 13 Classroom-Based Professional Expertise: A Mathematics Teacher's Practice With Technology Chapter 14 Interactive Whiteboards in Mathematics Teaching: A Literature Review Chapter 15 Using Technology in Elementary Mathematics Teacher Education: A Sociocultural Perspective SECTION IV: HISTORY OF TEACHING MATHEMATICAL TOPICS Chapter 16 An Historical - Didactic Introduction to AlgebraChapter 17 Using Historical Perspective in Designing Discovery Learning on Integral For Undergraduate Students
Copyright Date
2019
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General
Genre
Mathematics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 460 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (182 420)

9***_ (147)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you
9***_ (147)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you
a***v (769)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, quick shipping, highly recommended Thanks!