|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Brand Content and Brand Image: Experimental Study ?o wpływie marki

Tekst oryginalny
Brand Content und Brand Image: Experimentelle Studie ?ber die Wirkung von Brand
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $67,47
Około271,16 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 21 maj a So, 1 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395154705094
Ostatnia aktualizacja: 10-04-2024 05:47:12 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9783658357108
Type
Does not apply
ISBN
9783658357108
Publication Year
2021
Format
Trade Paperback
Language
German
Book Title
Brand Content und Brand Image : Experimentelle Studie über Die Wirkung Von Brand Content Auf Imagedimensionen
Author
Matthias Albisser
Item Length
8.3in
Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
Genre
Social Science
Topic
Media Studies
Item Width
5.8in
Item Weight
14.9 Oz
Number of Pages
Xxv, 291 Pages

O tym produkcie

Product Information

Einleitung.- Marke und Markenkommunikation.- Userperspektive auf Brand Content: Der Uses-and-Gratifications-Ansatz.- Informationsverarbeitung und Wirkung von Markenkommunikation.- Forschungsstand, Hypothesen und Forschungsmodell.- Empirisches Vorgehen.- Resultate: Der Einfluss des Brand Contents auf das Markenimage.- Diskussion

Product Identifiers

Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
ISBN-10
365835710x
ISBN-13
9783658357108
eBay Product ID (ePID)
25050411726

Product Key Features

Book Title
Brand Content und Brand Image : Experimentelle Studie über Die Wirkung Von Brand Content Auf Imagedimensionen
Author
Matthias Albisser
Format
Trade Paperback
Language
German
Topic
Media Studies
Publication Year
2021
Genre
Social Science
Number of Pages
Xxv, 291 Pages

Dimensions

Item Length
8.3in
Item Width
5.8in
Item Weight
14.9 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hm741-743
Table of Content
Einleitung.- Marke und Markenkommunikation.- Userperspektive auf Brand Content: Der Uses-and-Gratifications-Ansatz.- Informationsverarbeitung und Wirkung von Markenkommunikation.- Forschungsstand, Hypothesen und Forschungsmodell.- Empirisches Vorgehen.- Resultate: Der Einfluss des Brand Contents auf das Markenimage.- Diskussion
Copyright Date
2022
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 022 100)

h***s (3)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
It did not arrive
-***u (3561)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
thanks!
a***a (690)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Schnell und zuverlässig! Danke!