Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Skuteczność tabletów w opracowywaniu pojęcia liczby ułamkowej z matematyki

Tekst oryginalny
Wirksamkeit von Tablet-PCs bei der Entwicklung des Bruchzahlbegriffs aus mathema
grandeagleretail
  • (927586)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $76,48
Około292,86 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 4 paź a Cz, 10 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395161340578
Ostatnia aktualizacja: 01-09-2024 11:04:50 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9783658239237
Book Title
Wirksamkeit von Tablet-PCs bei der Entwicklung des Bruchzahlbegri
ISBN
9783658239237
Subject Area
Education
Publication Name
Wirksamkeit Von Tablet-PCs Bei der Entwicklung des Bruchzahlbegriffs Aus Mathematikdidaktischer und Psychologischer Perspektive : Eine Empirische Studie in Jahrgangsstufe 6
Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
Item Length
8.3 in
Subject
Educational Psychology, Training & Certification, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2018
Series
Studien Zur Theoretischen Und Empirischen Forschung in Der Mathematikdidaktik Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
German
Author
Frank Reinhold
Item Weight
17.5 Oz
Item Width
5.8 in
Number of Pages
Xxi, 358 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
ISBN-10
3658239239
ISBN-13
9783658239237
eBay Product ID (ePID)
24038628697

Product Key Features

Number of Pages
Xxi, 358 Pages
Publication Name
Wirksamkeit Von Tablet-PCs Bei der Entwicklung des Bruchzahlbegriffs Aus Mathematikdidaktischer und Psychologischer Perspektive : Eine Empirische Studie in Jahrgangsstufe 6
Language
German
Subject
Educational Psychology, Training & Certification, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Frank Reinhold
Series
Studien Zur Theoretischen Und Empirischen Forschung in Der Mathematikdidaktik Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
17.5 Oz
Item Length
8.3 in
Item Width
5.8 in

Additional Product Features

Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Table Of Content
Bruchrechnung als fachdidaktische Herausforderung.- Instruktionspsychologie: Gestaltung multimedialer Lernumgebungen.- Interaktive Unterrichtsmedien: Neue Chancen für die Entwicklung mathematischer Konzepte.- Design, Methode und Ergebnisse der empirischen Studie.
Synopsis
Bruchrechnung als fachdidaktische Herausforderung.- Instruktionspsychologie: Gestaltung multimedialer Lernumgebungen.- Interaktive Unterrichtsmedien: Neue Chancen für die Entwicklung mathematischer Konzepte.- Design, Methode und Ergebnisse der empirischen Studie., Frank Reinhold erarbeitet ein Modell zur inhaltlichen Gestaltung und Implementierung digitaler Lernumgebungen in der Mathematikdidaktik am Beispiel der Entwicklung des Bruchzahlbegriffs. Der Autor evaluiert eine digitale Lernumgebung in Form eines iBooks zum Einsatz auf iPads für dieses Themengebiet, die im Forschungsprojekt ALICE:Bruchrechnen entwickelt wurde. Er analysiert die Ergebnisse von 476 Schülerinnen und Schülern am Gymnasium und 245 Schülerinnen und Schülern an der Mittelschule und stellt Implikationen und Handlungsempfehlungen für den Mathematikunterricht und die mathematikdidaktische Forschung vor. Damit liefert die Arbeit einen differenzierten Blick auf die Wirkmechanismen von TabletPCs in der sechsten Jahrgangsstufe und zeigt Wege auf, wie digitale Medien gewinnbringend in den Regelunterricht integriert werden können., Frank Reinhold erarbeitet ein Modell zur inhaltlichen Gestaltung und Implementierung digitaler Lernumgebungen in der Mathematikdidaktik am Beispiel der Entwicklung des Bruchzahlbegriffs. Der Autor evaluiert eine digitale Lernumgebung in Form eines iBooks zum Einsatz auf iPads f r dieses Themengebiet, die im Forschungsprojekt ALICE: Bruchrechnen entwickelt wurde. Er analysiert die Ergebnisse von 476 Sch lerinnen und Sch lern am Gymnasium und 245 Sch lerinnen und Sch lern an der Mittelschule und stellt Implikationen und Handlungsempfehlungen f r den Mathematikunterricht und die mathematikdidaktische Forschung vor. Damit liefert die Arbeit einen differenzierten Blick auf die Wirkmechanismen von TabletPCs in der sechsten Jahrgangsstufe und zeigt Wege auf, wie digitale Medien gewinnbringend in den Regelunterricht integriert werden k nnen.
LC Classification Number
QA10.92-20

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Dołączył: wrz 2010
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Grand Eagle Retail is your online bookstore. We offer Great books, Great prices and Great service.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 032 450)