|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Doroczna Konferencja autorstwa

Tekst oryginalny
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference by
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $135,26
Około533,52 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a So, 22 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395165318939
Ostatnia aktualizacja: 19-05-2024 14:28:55 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9783319385761
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783319385761
Book Title
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference
Item Length
11in
Original Language
English
Publisher
Springer International Publishing A&G
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Harlan E. Spotts
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Marketing / General, Strategic Planning
Item Width
8.3in
Item Weight
222.7 Oz
Number of Pages
Xxiii, 230 Pages

O tym produkcie

Product Information

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the "Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS)" and "AMS Review." Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science. This volume includes the full proceedings from the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in SanibelHarbour Resort, Florida."

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3319385763
ISBN-13
9783319385761
eBay Product ID (ePID)
240548232

Product Key Features

Book Title
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference
Author
Harlan E. Spotts
Original Language
English
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Leadership, Marketing / General, Strategic Planning
Publication Year
2016
Genre
Business & Economics
Number of Pages
Xxiii, 230 Pages

Dimensions

Item Length
11in
Item Width
8.3in
Item Weight
222.7 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
Pricing and Social Topics in Marketing.- Exploring Issues in Modern Tourism.- Investigations in Retailing.- International Marketing Management Issues.- Information Use and Customer Behavior.- Relationships in a Business-to-Business Setting.- Globalization and Marketing Challenges.- Selling and Sales Management.- Inquiries in Strategic Marketing.- Building Relationships and Theory in Retailing.- Marketing on the 'Net'.- Issues in Teaching and Research.- Issues and Approaches to Relationship Marketing Research.- The Topic of Tourism: Further Inquiries.- Methodological Perspectives in Marketing.- Internet and International Marketing.- Services.- Poster Presentations.- Variety-Seeking, Loyalty, and Customer Retention.- New Perspectives in Advertising.- Issues in Marketing Education.- Consumer Attitudes and Choice.
Copyright Date
2015
Intended Audience
Trade
Series
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science Ser.
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 575)

l***l (576)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Nice! Speedy shipping. Thank you!
l***l (568)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent seller
d***d (373)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Honest seller!