|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zaawansowany słownik marketingu: teoria puttingu do wykorzystania Scott Dacko

Tekst oryginalny
The Advanced Dictionary of Marketing: Putting Theory to Use by Scott Dacko (Engl
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $89,73
Około364,53 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między Pn, 20 maj a Śr, 29 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395224479794
Ostatnia aktualizacja: 02-04-2024 00:43:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780199286003
Book Title
The Advanced Dictionary of Marketing
ISBN
9780199286003
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Advanced Dictionary of Marketing : Putting Theory to Use
Item Height
1.4in
Author
Scott Dacko
Item Length
8.5in
Publisher
Oxford University Press, Incorporated
Item Width
5.5in
Item Weight
0 Oz
Number of Pages
664 Pages

O tym produkcie

Product Information

This advanced dictionary of marketing focuses on leading-edge terminology for use by individuals who are serious about the theory and practice of marketing: researchers, directors, managers, and anyone studying marketing for a professional and/or academic qualification. Covering 1,098 terms, the dictionary includes over 500 major entries. All terms are extensively cross-referenced and thematic indices allow the reader to locate terms by their applications and by keywords. All major and emerging marketing approaches, from ambient marketing and fusion marketing, to tribal marketing and word-of-mouth marketing, are included, as are hundreds of other advanced concepts such as brand community, disintermediation, dynamic capabilities, and share of voice. Further, entries spanning 132 theories and 45 marketing-related laws and principles are presented, making this dictionary more theoretically complete than any other marketing dictionary available. Finally, an extensive collection of 107 marketing effects, such as the loyalty ripple effect and mere exposure effect are also included, where, in all cases, their marketing implications and applications are presented fully.Each term covered in this advanced dictionary includes six elements:Description -- how the term is definedKey insights -- important insights provided by an understanding of the termKeywords -- words to further understand the nature of the termImplications -- what knowledge of the term means to marketersApplication areas and further readings -- areas where the term's knowledge is being put to useBibliography -- articles and books referencedExample entries include: Agency Theory, Audience Effect, Blog Marketing, Boomerang Effect, Confirmation Bias, Country of Origin Effect, Customer Equity, Disruptive Technology, Double Jeopardy Effect, Eclectic Paradigm, E-marketing, First Law of Marketing, Foot-in-the Door Technique, Free Rider Effect, Game Theory, Glocal Marketing, Green Marketing, Halo Effect, Honeymoon Effect, Law of Comparative Advantage, Leapfrogging, Market Entry Timing, Megamarketing, Metcalfe's Law, Moore's Law, Network Effect, Not Invented Here Syndrome, Odd Price Effect, Permission Marketing, Psychic Distance, Recency Principle, Retro-Marketing, Rule of Ten Percent, Sagacity Segmentation, Salutary Products, Snob Effect, Social Marketing, Stealth Marketing, Substitute Awareness Effect, Sunk Cost Fallacy, Sustainable Competitive Advantage, Value-Based Marketing, Viral Marketing, Winner's Curse.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press, Incorporated
ISBN-10
0199286000
ISBN-13
9780199286003
eBay Product ID (ePID)
57271316

Product Key Features

Author
Scott Dacko
Publication Name
Advanced Dictionary of Marketing : Putting Theory to Use
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
664 Pages

Dimensions

Item Length
8.5in
Item Height
1.4in
Item Width
5.5in
Item Weight
0 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415
Copyright Date
2007
Topic
Marketing / General, Industrial Management
Lccn
2007-028402
Dewey Decimal
658.8003
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 021 678)

h***i (1789)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great!
n***h (211)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
👍👍
k***0 (319)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
👍🏽