|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Joseph R. Folkman The Power of Feedback (Hardback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $44,59
Około128,28 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395228445640
Ostatnia aktualizacja: 28-05-2024 22:58:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Power of Feedback : 35 Principles for Turning Feedback from Others into Personal and Professional Change
Publication Name
The Power of Feedback
Title
The Power of Feedback
EAN
9780471998204
ISBN
9780471998204
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Format
Hardcover
Release Year
2006
Release Date
19/05/2006
Item Height
0.8in
Item Length
8.8in
Item Width
5.8in
Item Weight
12.5 Oz
Language
English
Country/Region of Manufacture
US
Genre
Business & Economics
Subtitle
35 Principles for Turning Feedback from Others into Personal and
Author
Joseph R. Folkman
Contributor
John H. Zenger (Foreword by)
Publication Year
2006
Topic
Leadership, Management
Number of Pages
192 Pages

O tym produkcie

Product Information

Praise for The Power of Feedback "Some books are worthy of being recommended simply because of their subject matter. . . . There is no greater force to improve the quality of human relationships or improve the way organizations function than to multiply the amount and improve the quality of feedback." "Other books are worthy of being recommended . . . when an author takes an otherwise abstract, obtuse subject and turns it into an actionable, practical set of things to do. Joe Folkman has accomplished that task . . . helping individuals and organizations to develop feedback-rich environments . . . [and] change through the use of a variety of surveys and feed?-back instruments. He has made this topic highly engaging and accessible." "So, here you have the best of everything--an important topic; a talented, entertaining, and highly qualified author; content that is practical; and a text written in an easily comprehended manner. Enjoy." --From the Foreword by John H. "Jack" Zenger "Joe Folkman has years of experience and miles of wisdom from coaching and training high-performance organizations. He speaks truth: change is hard. But feedback can be very powerful if the receiver makes the commitment to lasting change. Folkman has scored a home run with The Power of Feedback." --Maria Nalywayko Senior Vice President, Human Resources, Fremont Investment & Loan "Most of us are clueless when it comes to providing feedback. But now, thanks to Joe Folkman's The Power of Feedback, we have a road map for turning the feedback we receive into lasting and profound change." --Jeffrey Gill Director of Organization Capability, The Coca-Cola Company

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471998206
ISBN-13
9780471998204
eBay Product ID (ePID)
51440848

Product Key Features

Book Title
Power of Feedback : 35 Principles for Turning Feedback from Others into Personal and Professional Change
Author
Joseph R. Folkman
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Leadership, Management
Publication Year
2006
Genre
Business & Economics
Number of Pages
192 Pages

Dimensions

Item Length
8.8in
Item Height
0.8in
Item Width
5.8in
Item Weight
12.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd30.3.F65 2006
Table of Content
Foreword John H. "Jack" Zenger ix Acknowledgments xiii Introduction xv Chapter 1 Reacting to Feedback 1 Chapter 2 Why Did I Get That Feedback? 17 Chapter 3 Improving Your Ability to Accept Feedback 33 Chapter 4 Why Change? 47 Chapter 5 Deciding What to Change 63 Chapter 6 Fixing Weaknesses or Building Strengths? 83 Chapter 7 Making Change Happen 97 Chapter 8 Making Change Stick 141 Chapter 9 Working Harder or Working Smarter? 167 Afterword 185 Notes 187 Index 191 About the Author 201
Copyright Date
2006
Lccn
79-094530
Dewey Decimal
650.1/3
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 463 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (184 029)

6***m (575)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Favorite seller
6***m (575)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fantastic seller
6***m (575)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller