|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Reseaux Sociaux: Strat?gies de Marketing pour Facebook, Twitter, Snap Chat, Link

Tekst oryginalny
Reseaux Sociaux: Strat?gies de Marketing pour Facebook, Twitter, Snap Chat, Link
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $16,17
Około63,36 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 20 cze a Pn, 1 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395249090380

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781530879069
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9781530879069
Book Title
Reseaux Sociaux : Stratégies De Marketing Pour Facebook, Twitter, Snap Chat, Linkedin, Et Instagram
Item Length
9in
Publisher
CreateSpace
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
French
Item Height
0.2in
Author
Till Wengert
Genre
Business & Economics
Topic
E-Commerce / Internet Marketing
Item Width
6in
Item Weight
5.9 Oz
Number of Pages
76 Pages

O tym produkcie

Product Information

R seaux Sociaux: Strat gies de Marketing pour Facebook, Twitter, Snap Chat, LinkedIn, et Instagram Ce petit livre contient tous les l ments n cessaires pour d marrer ses campagnes marketing sur les r seaux sociaux. Attention chaque r seau tant diff rent, il conviendra d'adapter les messages chacun et leur audience S'adressant aux d butants il expose clairement: -Pourquoi vous devez tre pr sent sur les r seaux sociaux -Les 5 diff rents et principaux r seaux sociaux -L'utilisation de chaque r seau comme Facebook, Twitter ou Instagram -Les diff rentes approches par r seau -Les impacts sur votre business Le contenu abordable convient ceux qu'ils veulent faire leurs premiers pas dans le Social Marketing ou comprendre ce que leur agence digitale leur propose lorsqu'elle parle des r seaux sociaux. L'importance de leur utilisation dans le cadre plus large d'une strat gie est aussi expliqu e afin de ne pas perdre du temps et de l'argent en vain sur ces leviers potentiels de Chiffre d'Affaires. Les r seaux sociaux ne servent pas qu' vendre directement mais -cr er une communaut fid le qui vous servira pour promouvoir vos services ou trouver de nouvelles id es -asseoir votre notori t -cr er de la confiance car en face il y a quelqu'un qui r pond -gagner en visibilit pour pas cher -communiquer rapidement et un grand nombre Tous ces points ont bien s r un impact sur les ventes, mais ce n'est qu'un objectif secondaire qui d coule du bon d roulement de vos campagnes comme l'explique Till Wengert, l'auteur. Interagir et partager avec une communaut est devenue vitale pour de nombreuses marques comme L'Or al, les constructeurs automobiles, et autres car cela rapporte. L'effet "viral", tant recherch par de nombreuses publications, est un autre aspect int ressant de votre activit sur les r seaux sociaux. Le partage par les utilisateurs avec effet boule de neige peut litt ralement booster votre marque pour 0 euro Et vous allez-vous passer la vitesse sup rieur gr ce aux r seaux sociaux ?

Product Identifiers

Publisher
CreateSpace
ISBN-10
153087906x
ISBN-13
9781530879069
eBay Product ID (ePID)
28038683009

Product Key Features

Book Title
Reseaux Sociaux : Stratégies De Marketing Pour Facebook, Twitter, Snap Chat, Linkedin, Et Instagram
Author
Till Wengert
Format
Trade Paperback
Language
French
Topic
E-Commerce / Internet Marketing
Publication Year
2016
Genre
Business & Economics
Number of Pages
76 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.2in
Item Width
6in
Item Weight
5.9 Oz

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 288)

.***j (323)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Can't find any info on how to program even on YouTube,, the disc that came with it is corrupt and will crash your computer.
o***d (3391)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect! Very good seller....Thank You!
l***e (424)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great book right price