|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Reklama i pamięć publiczna: perspektywy społeczne, kulturowe i historyczne na G

Tekst oryginalny
Advertising and Public Memory: Social, Cultural and Historical Perspectives on G
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $176,87
Około700,03 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a Cz, 20 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395284399421
Ostatnia aktualizacja: 23-04-2024 22:38:29 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781138934689
Book Title
Advertising and Public Memory
ISBN
9781138934689
Publication Name
Advertising and Public Memory : Social, Cultural and Historical Perspectives on Ghost Signs
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Publication Year
2016
Series
Routledge Research in Cultural and Media Studies
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Sam Roberts
Item Width
6in
Item Weight
20.8 Oz
Number of Pages
324 Pages

O tym produkcie

Product Information

This is the first scholarly collection to examine the social and cultural aspects on the worldwide interest in the faded remains of advertising signage (popularly known as 'ghost signs'). Contributors to this volume examine the complex relationships between the signs and those who commissioned them, painted them, viewed them and view them today. Topics covered include cultural memory, urban change, modernity and belonging, local history and place-making, the crowd-sourced use of online mobile and social media to document and share digital artefacts, 'retro' design and the resurgence in interest in the handmade. The book is international and interdisciplinary, combining academic analysis and critical input from practitioners and researchers in areas such as cultural studies, destination marketing, heritage advertising, design, social history and commercial archaeology.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138934682
ISBN-13
9781138934689
eBay Product ID (ePID)
219398863

Product Key Features

Author
Sam Roberts
Publication Name
Advertising and Public Memory : Social, Cultural and Historical Perspectives on Ghost Signs
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2016
Series
Routledge Research in Cultural and Media Studies
Type
Textbook
Number of Pages
324 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.9in
Item Width
6in
Item Weight
20.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gt3910.A38 2016
Table of Content
1. Uncovering Ghost Signs and their Meanings [Leanne White, Stefan Schutt and Sam Roberts] 2. What is a Ghost Sign? [Sam Roberts and Geraldine Marshall] Part 1: Social Perspectives 3. The Ghost in the Sign: A Psychological Perspective on Ghost Signs [Anthony W. Love] 4. Torch Songs to Modernity: Ghost Signs as Emblems of the Urban Soul [Antonina Lewis and Kirsten Wright] 5. Crowdsourcing Pioneers: the Co-creation and Institutionalisation of an Amateur Collection [Laura Carletti] 6. That One Up There Was Mine: Lost Artisan Identities and the Renewed Interest in Painted Advertising Signs [Stefan Schutt and Tony Mead] 7. Displaying Ghost Signs Online [Colin Hyde and Amy Barnes] 8. "This peaceful revolution": resonances of a London ghost sign [Yvette Williams Elliott] Part 2: Cultural Perspectives 9. The Schwarzenegger hide-and-seek. Finding disappearing hand-painted signs in Ho Chi Minh City, Vietnam [Cristina Nualart] 10. Faux Ghost Signs: Nostalgia, Authenticity, and the Role of the Sign Painter [Meredith Kasabian] 11. The InVisibility of Chicha: a Socio-Historical Account of the Emergence and (Re)production of Chicha as 'Gráfica Popular' in Lima, Peru [Caroline E. M. Hodges, Azucena del Carmen Cabezas León and Janice Denegri-Knott] 12. Marketing the Past: Ghost Signs and Sydney's Marketing History [Robert Crawford] 13. Ghost Fascias: Retail Corporate Identity Revenants in Urban Space [Gary Warnaby and Dominic Medway] 14. Bedrock [David Bernstein] Part 3: Historical Perspectives 15. Ghost Signs and the Teaching of Immigrant History [Robert Pascoe and Gerardo Papalia] 16. The Mural Legacy of N.V. Gevaert Photo-Producten: Lessons from a Preservation and Restoration Process [Klara Peeters, Sarah De Smedt and Joost Caen] 17. Signs of Life: Recognising the significance of Melbourne's Historic Painted Signs [Leisa Clements] 18. Olive Oyl Ignites a Spark [Veerle De Houwer] 19. Historic Signs: Toward an Understanding of their Community Value in Heritage Practice [Rachel Jackson] 20. Teaching the Ghost Signs of Seattle [Marie Wong] 21. Ghost or Avatar? The Value of Conserving Heritage Signs [David S Waller and Helen J Waller] A Last Ghost Sign Story [Stefan Schutt and Sam Roberts]
Copyright Date
2017
Target Audience
College Audience
Topic
Media Studies, Graphic Arts / Advertising, Social History, Advertising & Promotion
Lccn
2016-011081
Illustrated
Yes
Genre
Design, Business & Economics, History, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 990)

o***4 (4618)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick shipping
1***l (10)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item was brand new and my son loves it!
t***0 (104)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thx :) love dbz needed the manga forever lol