Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie usługami przemysłowymi: od podstaw do pojawienia się inteligentnych i zdalnych S

Tekst oryginalny
Managing Industrial Services: From Basics to the Emergence of Smart and Remote S
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Cena:
US $113,42
Około456,52 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między Cz, 27 cze a Pt, 5 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395284402912
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 12:25:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9783030727277
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783030727277
Book Title
Managing Industrial Services : from Basics to the Emergence of Smart and Remote Services
Book Series
Management for Professionals Ser.
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Length
9.3 in
Publication Year
2021
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Philipp Osterrieder
Genre
Business & Economics
Topic
Industries / Service, Industries / General, Information Management
Item Weight
18.5 Oz
Item Width
6.1 in
Number of Pages
Xvii, 218 Pages

O tym produkcie

Product Information

The increasing importance of industrial services and rapid digitalization towards smart and remote services pose opportunities as well as challenges to the manufacturing sector. This book provides a holistic understanding of industrial service management and guides companies into building capabilities and management practices for smart and remote services. By combining insights from research and practice, it offers a unique perspective on the core and enabling activities of manufacturing companies for growth in the service business. In essence, the first part covers action-based research findings regarding service strategy, organizational design, service innovation, service sales, services operations, and customer relationship management together with insights into value networks. The second part introduces outstanding practices from leading manufacturing companies in industrial and smart services. The book concludes with a summary of key messages and recommendations to navigate the landscape of industrial and smart service management successfully.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3030727270
ISBN-13
9783030727277
eBay Product ID (ePID)
21050416629

Product Key Features

Book Title
Managing Industrial Services : from Basics to the Emergence of Smart and Remote Services
Number of Pages
Xvii, 218 Pages
Language
English
Publication Year
2021
Topic
Industries / Service, Industries / General, Information Management
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Philipp Osterrieder
Book Series
Management for Professionals Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
18.5 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Number of Volumes
1 Vol.
Dewey Decimal
658.812
Lc Classification Number
Hd9980-9990
Table of Content
Part I: Theoretical Considerations.- Introduction to Managing Industrial Services.- Servitization of Manufacturing Companies.- Fundamentals of Industrial Service Management.- Service Strategy.- Organizational Structure.- Service Innovation.- Service Sales.- Service Operations.- Customer Relationship Management and the Value Network.- Outlook and Summary of Managing Industrial Services.- Part II: Insights from Practice.- Editorial to Managing Industrial Services: Insights from Practice.- Industrial Smart Services Facilitated by the Heidelberg Cloud.- Adaptive Service: Digital Service Platform and the Service Crowd Community.- Enabling the Dealer Network to Deliver Smart Services.- SKF: Rotating Equipment Performance, a Shift in Perspective--From Transactions to Outcomes.- Value Co-creation as Key to Customer Satisfaction in Digital Services Sales.- Applications of a Digital Twin for the Use of Compressed Air Stations: Concepts and Methods for Model-Based Automatic Planning, Design, Control, and Analysis of Compressed Air Stations.
Copyright Date
2021

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 025 389)

i***o (12)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Lieferzeit für aus den USA in Ordnung. Artikel wie beschrieben
t***e (2169)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
5 Stars.
r***s (196)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping! Perfect - just as described!