|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Lekcja Studia i szkoły jako wspólnoty uczące się: azjatycka reforma szkół w teorii

Tekst oryginalny
Lesson Study and Schools as Learning Communities: Asian School Reform in Theory
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $143,05
Około561,11 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Pn, 17 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395287015938
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 22:39:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781138915282
Book Title
Lesson Study and Schools as Learning Communities
ISBN
9781138915282
Publication Name
Lesson Study and Schools As Learning Community : Asian School Reform in Theory and Practice
Item Length
9.3in
Publisher
Routledge
Series
Routledge Critical Studies in Asian Education Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Masatsugu Murase
Item Width
6.5in
Item Weight
11.5 Oz
Number of Pages
128 Pages

O tym produkcie

Product Information

School as Learning Community (SLC), or Lesson Study for Learning Community (LSLC) represents an approach to lesson study that emerged in Japan in the 1990s and which has been studied intensively by educators and researchers worldwide to establish democratic learning communities for teachers and students in schools. The model, which involves all teachers in a school observing and sharing a lesson together, creates a listening pedagogy to embrace and develop diversity of learning in each teacher and student ¿ a practice that is as yet, not commonly researched in Asian countries outside of Japan. The book¿s theoretical foundation reviews existing literature on SLC and LSLC in the Japanese contexts of educational theories and practices. The chapters discuss patterns of learning practices and the challenges of conducting LSLC in Japan, Taiwan, Korea, Indonesia, and Vietnam. Recommendations for research and practice involving SLC/LSLC are also provided in the book with a key focus on the impact of lesson study on school reform policies.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138915289
ISBN-13
9781138915282
eBay Product ID (ePID)
219073821

Product Key Features

Author
Masatsugu Murase
Publication Name
Lesson Study and Schools As Learning Community : Asian School Reform in Theory and Practice
Format
Hardcover
Language
English
Series
Routledge Critical Studies in Asian Education Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
128 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.6in
Item Width
6.5in
Item Weight
11.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1731.L473 2018
Table of Content
Notes on contributors List of tables and figures Preface Part I Theory of SLC Chapter 1 Spread and Progress of School as Learning Community in Asia (Manabu Sato) Chapter 2 History and Theory of School as Learning Community (Masatsugu Murase) Part II Practice of SLC Chapter 3 School-Wide Lesson Study Across Subject Areas: Creating School-Based Professional Learning Communities in Japanese Secondary Schools (Yoshiko Kitada) Chapter 4 School Reform Practices through Building Learning Community in Korea: Toward Restructuring the Image of Learning (Jiwon Shin and Woo-jung Son) Chapter 5 Late Start and Rapid Spread: The Challenge of School as Learning Community in Taiwan (Yulun Huang) Chapter 6 Harbinger of Lesson Study for Learning Community in Indonesia (Tatang Suratno, Ibrohim, Ridwan Joharmawan, Husnul Chotimah and Naomi Takasawa) Chapter 7 What Makes a Teacher ¿Act¿: Changing the Micro-politics of Classroom Observation through Lesson Study in Vietnam (Atsushi Tsukui) Index
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Educational Policy & Reform / General, Curricula, Teaching Methods & Materials / General
Lccn
2018-025177
Dewey Decimal
370.95
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 023 788)

n***- (49)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I never thought that I could find anything about dear st. peregrine, but here it is==amazing....
w***e (284)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome, thank you!
g***e (513)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, would definitely buy from again.