|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie głową i sercem: zarządzanie postawami, przekonaniami, zachowaniem

Tekst oryginalny
Head and Heart Management: Managing Attitudes, Beliefs, Behaviou
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $15,50
Około62,29 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 11 maj a Cz, 16 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395303348726

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Head and Heart Management: Managing Attitudes, Beliefs, Behaviou
ISBN
9780230555129
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Head and Heart Management : Managing Attitudes, Beliefs, Behaviours and Emotions at Work
Item Height
0.5in
Author
Adrian Furnham
Item Length
9.7in
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
Item Width
6.2in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
X, 230 Pages

O tym produkcie

Product Information

Good managers understand the human condition and human needs. They realise that frequently the heart rules the head, and they know what this can mean for an organization. With nearly 100 'thought-pieces' on the world of management and sales, this book explores how the heart can rule the head and is ideal for 'dipping into' on numerous occasions.

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
0230555128
ISBN-13
9780230555129
eBay Product ID (ePID)
63904737

Product Key Features

Author
Adrian Furnham
Publication Name
Head and Heart Management : Managing Attitudes, Beliefs, Behaviours and Emotions at Work
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
X, 230 Pages

Dimensions

Item Length
9.7in
Item Height
0.5in
Item Width
6.2in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd28-70
Reviews
'Each essay deals with an old issue in a new, provocative and amusing way. It is an ideal book to dip into and learn from.' - Business Executive '...a breath of fresh air, laced with nitrous oxide, that will inform, provoke and entertain in equal measure. Students, too may find it useful as a lively real-world commentary to add colour and texture to their academic studies.' - Neville Osrin, Leadership Matters
Table of Content
Introduction A day in the office Advertising archetypes Attitude surveys Base rate blunders Beware salespeople bearing gifts Blindness, pretence and denial Brand discrimination Brand is everything Brand sickness Bullying at work Burnout, out but opulent Career planning Character strengths and competencies Charismatic speakers Competitiveness Concentrating on cock-ups Conference neuroses Delicate delegation Does God approve of venture capitalists Do leaders really matter Electrophrenology Elite performers Everything intelligence E-Worries Failing in Business Flowing with the go Heart sinking staff How advertising works HR for dummies Ideology at work Image vs Quality Interview porkies IT disorders Investigative Salespersons Jocks, loners, druggies and nerds Losing the moral compass Loyalty schemes Magic links Managerial versatility Managing with heart and head Managers as masters Meals at work Office politics Optimal ethics Organisation ASBOs Organisational Philistinism Overcoming mediocrity Post-modern management Professional stress Pro-retirement Psychometric flimflammery Quirky decisions Recognition and recall Recruitment and selection psychiatry Remembering the brand Rules Selection superstitions Self-actualising Selling ethics Selling to children Selling to laggards Service orientation Seven habits of super failures Shopping habits Staff and customer satisfaction Status anxiety Stereotyped truths Surprise me Tall poppies Targeting sales Ten Ps of management Tests' revival The ADHD organisation The affects and effectiveness of advertising The glass menagerie The inevitability of silo The motive trilogy The psychology of naughtiness The Self-esteem industry To go or not to go Understanding the internet shopper What does it mean to be conscientious Writing your own development plan
Copyright Date
2008
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Human Resources & Personnel Management, Leadership, Organizational Behavior, Management, International / General, Industrial & Organizational Psychology
Dewey Decimal
658.0019
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (511 769)

r***o (78)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super fast shipping, item is as described, thank you very much!
x***x (1601)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book!
l***n (1260)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
This is great! Thanks.