Zdjęcie 1 z 1
Zarządzanie głową i sercem: zarządzanie postawami, przekonaniami, zachowaniem–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 11 maj a Cz, 16 maj do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 97,9% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395303348726
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Head and Heart Management: Managing Attitudes, Beliefs, Behaviou
- ISBN
- 9780230555129
- Publication Year
- 2007
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Head and Heart Management : Managing Attitudes, Beliefs, Behaviours and Emotions at Work
- Item Height
- 0.5in
- Item Length
- 9.7in
- Publisher
- Palgrave Macmillan The Limited
- Item Width
- 6.2in
- Item Weight
- 16 Oz
- Number of Pages
- X, 230 Pages
O tym produkcie
Product Information
Good managers understand the human condition and human needs. They realise that frequently the heart rules the head, and they know what this can mean for an organization. With nearly 100 'thought-pieces' on the world of management and sales, this book explores how the heart can rule the head and is ideal for 'dipping into' on numerous occasions.
Product Identifiers
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
0230555128
ISBN-13
9780230555129
eBay Product ID (ePID)
63904737
Product Key Features
Publication Name
Head and Heart Management : Managing Attitudes, Beliefs, Behaviours and Emotions at Work
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
X, 230 Pages
Dimensions
Item Length
9.7in
Item Height
0.5in
Item Width
6.2in
Item Weight
16 Oz
Additional Product Features
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd28-70
Reviews
'Each essay deals with an old issue in a new, provocative and amusing way. It is an ideal book to dip into and learn from.' - Business Executive '...a breath of fresh air, laced with nitrous oxide, that will inform, provoke and entertain in equal measure. Students, too may find it useful as a lively real-world commentary to add colour and texture to their academic studies.' - Neville Osrin, Leadership Matters
Table of Content
Introduction A day in the office Advertising archetypes Attitude surveys Base rate blunders Beware salespeople bearing gifts Blindness, pretence and denial Brand discrimination Brand is everything Brand sickness Bullying at work Burnout, out but opulent Career planning Character strengths and competencies Charismatic speakers Competitiveness Concentrating on cock-ups Conference neuroses Delicate delegation Does God approve of venture capitalists Do leaders really matter Electrophrenology Elite performers Everything intelligence E-Worries Failing in Business Flowing with the go Heart sinking staff How advertising works HR for dummies Ideology at work Image vs Quality Interview porkies IT disorders Investigative Salespersons Jocks, loners, druggies and nerds Losing the moral compass Loyalty schemes Magic links Managerial versatility Managing with heart and head Managers as masters Meals at work Office politics Optimal ethics Organisation ASBOs Organisational Philistinism Overcoming mediocrity Post-modern management Professional stress Pro-retirement Psychometric flimflammery Quirky decisions Recognition and recall Recruitment and selection psychiatry Remembering the brand Rules Selection superstitions Self-actualising Selling ethics Selling to children Selling to laggards Service orientation Seven habits of super failures Shopping habits Staff and customer satisfaction Status anxiety Stereotyped truths Surprise me Tall poppies Targeting sales Ten Ps of management Tests' revival The ADHD organisation The affects and effectiveness of advertising The glass menagerie The inevitability of silo The motive trilogy The psychology of naughtiness The Self-esteem industry To go or not to go Understanding the internet shopper What does it mean to be conscientious Writing your own development plan
Copyright Date
2008
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Human Resources & Personnel Management, Leadership, Organizational Behavior, Management, International / General, Industrial & Organizational Psychology
Dewey Decimal
658.0019
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Business & Economics
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395303348726
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
NY, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Alaska/Hawaje, Argentyna, Barbados, Brazylia, Chiny, Gujana Francuska, Gwadelupa, Irlandia, Libia, Martynika, Meksyk, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Portoryko, Południowa Afryka, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między So, 11 maj a Cz, 16 maj do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 395303348726
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 395303348726
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (511 769)
r***o (78)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super fast shipping, item is as described, thank you very much!
x***x (1601)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book!
l***n (1260)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
This is great! Thanks.