Zdjęcie 1 z 1
Timo Kasper Sara Melkko Tomi T. Ahonen Marketing 3G (oprawa miękka)–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 24 cze a Śr, 26 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 97,2% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395390811022
Ostatnia aktualizacja: 21-05-2024 00:16:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Publication Name
- 3G Marketing
- Title
- 3G Marketing
- EAN
- 9780470851005
- ISBN
- 9780470851005
- Release Date
- 07/02/2004
- Release Year
- 2004
- Country/Region of Manufacture
- US
- Subtitle
- Communities and Strategic Partnerships
- Book Title
- 3 g Marketing : Communities and Strategic Partnerships
- Item Length
- 9.3 in
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Publication Year
- 2004
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 0.9 in
- Genre
- Technology & Engineering, Business & Economics
- Topic
- Mobile & Wireless Communications, Marketing / General, Telecommunications
- Item Width
- 6.2 in
- Item Weight
- 22.4 Oz
- Number of Pages
- 288 Pages
O tym produkcie
Product Information
Next generation wireless is not about technology, it is all about marketing....What is the service offering rather than the features of the latest handset? Who are the customers and which are the most profitable? How do you identify and market to communities? How do you tariff for profit? If you need to know the answers and more, you really need to read this book.In the 1990s mobile operators underutilized marketing and only focused on rapid expansion of capacity and connecting new subscribers. Today, with the mobile services industry more mature and competitive, the authors unveil how more modern marketing is needed for success both in market share and profitability.3G Marketing explains the role of early adopters, communities, reachability, brands, portals, and handsets to 3G success. It shows how success in 3G is dependent on successfully building strategic partnerships by covering issues from market intelligence to sales channel support.Aimed at the non-technical person, this authoritative resource gives clear and practical advice on how to use modern marketing methods to promote and sell mobile services. It provides a perfect and invaluable introduction for anybody entering mobile telecoms or companies faced with the need to partner with operators as crucially, it explains how services and applications can be brought to the market in the fiercely competitive 3G marketplace.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470851007
ISBN-13
9780470851005
eBay Product ID (ePID)
4594206
Product Key Features
Book Title
3 g Marketing : Communities and Strategic Partnerships
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Mobile & Wireless Communications, Marketing / General, Telecommunications
Publication Year
2004
Illustrator
Yes
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
288 Pages
Dimensions
Item Length
9.3 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6.2 in
Item Weight
22.4 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hf5410
Copyright Date
2004
Lccn
2004-011077
Dewey Decimal
384.5/3/0688
Dewey Edition
22
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395390811022
Ostatnia aktualizacja: 21-05-2024 00:16:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
60502, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Australia, Austria, Barbados, Bhutan, Białoruś, Brazylia, Brunei, Francja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Izrael, Jemen, Kanada, Laos, Libia, Martynika, Meksyk, Niemcy, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Południowa Afryka, Reunion, Rosja, Szwajcaria, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania, Włochy
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Economy Shipping | Szacowana między Pn, 24 cze a Śr, 26 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 4 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży w |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 395390811022
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 395390811022
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki, Wymiana na taki sam | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (448 774)
a***a (51)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All recommendations.
k***l (570)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great item, I love it ! Fast shipping.
o***j (759)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
xx