|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Timo Kasper Sara Melkko Tomi T. Ahonen Marketing 3G (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Timo Kasper Sara Melkko Tomi T. Ahonen 3G Marketing (Hardback)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Cena:
US $110,91
Około453,89 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 24 cze a Śr, 26 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 395390811022
Ostatnia aktualizacja: 21-05-2024 00:16:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Name
3G Marketing
Title
3G Marketing
EAN
9780470851005
ISBN
9780470851005
Release Date
07/02/2004
Release Year
2004
Country/Region of Manufacture
US
Subtitle
Communities and Strategic Partnerships
Book Title
3 g Marketing : Communities and Strategic Partnerships
Item Length
9.3 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2004
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Tomi T. Ahonen, Timo Kasper, Sara Melkko
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
Mobile & Wireless Communications, Marketing / General, Telecommunications
Item Width
6.2 in
Item Weight
22.4 Oz
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

Next generation wireless is not about technology, it is all about marketing....What is the service offering rather than the features of the latest handset? Who are the customers and which are the most profitable? How do you identify and market to communities? How do you tariff for profit? If you need to know the answers and more, you really need to read this book.In the 1990s mobile operators underutilized marketing and only focused on rapid expansion of capacity and connecting new subscribers. Today, with the mobile services industry more mature and competitive, the authors unveil how more modern marketing is needed for success both in market share and profitability.3G Marketing explains the role of early adopters, communities, reachability, brands, portals, and handsets to 3G success. It shows how success in 3G is dependent on successfully building strategic partnerships by covering issues from market intelligence to sales channel support.Aimed at the non-technical person, this authoritative resource gives clear and practical advice on how to use modern marketing methods to promote and sell mobile services. It provides a perfect and invaluable introduction for anybody entering mobile telecoms or companies faced with the need to partner with operators as crucially, it explains how services and applications can be brought to the market in the fiercely competitive 3G marketplace.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470851007
ISBN-13
9780470851005
eBay Product ID (ePID)
4594206

Product Key Features

Book Title
3 g Marketing : Communities and Strategic Partnerships
Author
Tomi T. Ahonen, Timo Kasper, Sara Melkko
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Mobile & Wireless Communications, Marketing / General, Telecommunications
Publication Year
2004
Illustrator
Yes
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6.2 in
Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hf5410
Copyright Date
2004
Lccn
2004-011077
Dewey Decimal
384.5/3/0688
Dewey Edition
22

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (448 774)

a***a (51)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All recommendations.
k***l (570)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great item, I love it ! Fast shipping.
o***j (759)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
xx