|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing eCommerce: Jak uzyskać ruch, który KUPUJE na Twojej stronie od Lauris: Nowy

Tekst oryginalny
eCommerce Marketing: How to Get Traffic That BUYS to your Website by Lauris: New
Stan:
Nowy
Cena:
US $23,00
Około91,03 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Pt, 7 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 402896548098
Ostatnia aktualizacja: 16-12-2023 08:47:57 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Date
2019-10-28
Pages
352
ISBN
9781999878832
Publication Year
2019
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Ecommerce Marketing : How to Get Traffic That Buys to Your Website
Item Height
0.7in
Author
Chloé Thomas
Item Length
9in
Publisher
Kernu
Genre
Non-Classifiable
Item Width
6in
Item Weight
16.7 Oz
Number of Pages
352 Pages

O tym produkcie

Product Information

Do you struggle to work out where to spend your marketing budget to grow sales? Are you always getting distracted by the latest 'must-have' marketing tool? Have you struggled to work out how to improve your marketing? This easy-to-read and hype-free book will help you to understand what marketing you should be doing, and how to optimise your marketing for sales growth. Written to help time-poor eCommerce marketers and business owners, this book will become the marketing handbook that sits on your desk ready to help you solve each future marketing challenge. As well as walking you through each of the essential eCommerce marketing methods it includes tips that will improve your marketing in every channel. But this isn't just a list of ideas, at the heart of the book is the Customer MasterPlan Model. An easy to use, powerful system you can use to make the marketing decisions every time in your business. eCommerce Marketing: How to get Traffic that BUYS to Your Website is the only eCommerce traffic book you need. Including: 10 specific eCommerce marketing methods explained Complete guide to the Customer MasterPlan Model - your new decision making tool 7 Marketing Maxims - ways you can quickly improve the performance of any marketing you're doing How to improve BOTH customer acquisition AND customer retention Follow the advice in this book to create the marketing activity that will supercharge your sales growth. Already helping businesses around the world to grow their sales: "Everyone in your business should read this book, whether they are in marketing or not. Why? Because it removes all the smoke and mirrors around marketing for eCommerce, channel by channel, but still delivers for your marketing team on detail and how to plan for success. Chlo's candid, straight-talking style makes it feel like she's explaining it over a cup of tea and the content delivers in spades on practical, tangible and achievable actions that you can put into practice in your business right now" Nicola Fox, Head of CRM, MissGuided "As someone who built and runs an 8-figure (and growing) eCommerce business, I'm often asked for advice about how to do what we've done. Happily, I can now hand them Chlo's book instead of trying -- unsuccessfully, usually -- to lay out the framework and the requirements for eCommerce success. Comprehensive and practical, eCommerce Marketing is a book you should read over and over and, more importantly, put its lessons into action." Steven Sashen, CEO and co-founder, XeroShoes.com Chlois the author of multiple best selling books and the host of the popular eCommerce MasterPlan Podcast. Through her books, podcasts, training videos and keynote speaker appearances Chlohas helped 1,000s of eCommerce businesses all over the world solve their marketing problems.

Product Identifiers

Publisher
Kernu
ISBN-10
1999878833
ISBN-13
9781999878832
eBay Product ID (ePID)
21038525587

Product Key Features

Book Title
Ecommerce Marketing : How to Get Traffic That Buys to Your Website
Author
Chloé Thomas
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Genre
Non-Classifiable
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.7in
Item Width
6in
Item Weight
16.7 Oz

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (460 572)

1***i (1250)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very nice used book, fast shipment, would buy from seller again!
7***s (111)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Beautiful book. Great condition!
a***e (401)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Ordered a deluxe CD, but was missing one disc. Asked seller if they'd send the correct disc and they refused to, instead refunding me and suggesting I order the deluxe version again. Problem with that is the new listing for the deluxe version is twice the price I originally paid for the deluxe version. I'd rather they fix their mistake without a shakedown for more money than I originally purchased this for.