Masz taki przedmiot na sprzedaż?

From Video Games to Real Life: Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $28,71
Około114,81 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Center Moriches, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 28 cze a Pn, 1 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 403118066533
Ostatnia aktualizacja: 01-06-2024 01:45:57 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9781440843785
Subject Area
Games & Activities, Language Arts & Disciplines
Publication Name
From Video Games to Real Life : Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and Learning in the Library
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Item Length
9.2 in
Subject
Library & Information Science / School Media, Library & Information Science / Archives & Special Libraries, Library & Information Science / Administration & Management, Video & Electronic, Library & Information Science / Collection Development
Publication Year
2016
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Educational Level
High School, Elementary School
Author
Mary L. Gazdik
Item Weight
9 Oz
Item Width
6.1 in
Number of Pages
128 Pages

O tym produkcie

Product Information

Minecraft is more than "just a video game"; it's a powerful tool that librarians and other educators can use to engage students and spark legitimate learning experiences. This book shows you how to use Minecraft as a vehicle to promote learning and creativity, supplying specific, easy-to-replicate programs, ideas, and instructions for hands-on activities. By connecting the game to the maker movement and building off the game's popularity, you'll be able to use Minecraft to promote STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) learning. The book ties Minecraft to maker activities, learning in the library, three-dimensional printing, literary activities, crafting, and more. The activities in this book will also enable you to help children ages 8-14 to expand their key 21st-century skills, such as collaboration, trial and error, and discovery.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1440843783
ISBN-13
9781440843785
eBay Product ID (ePID)
220386798

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
128 Pages
Language
English
Publication Name
From Video Games to Real Life : Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and Learning in the Library
Publication Year
2016
Subject
Library & Information Science / School Media, Library & Information Science / Archives & Special Libraries, Library & Information Science / Administration & Management, Video & Electronic, Library & Information Science / Collection Development
Type
Study Guide
Subject Area
Games & Activities, Language Arts & Disciplines
Author
Mary L. Gazdik
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
9 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2016-029503
Reviews
"From start to finish, this volume is a valuable tool for anyone looking to capitalize on the popularity of Minecraft and/or Making." - Booklist Online, "From start to finish, this volume is a valuable tool for anyone looking to capitalize on the popularity of Minecraft and/or Making." -- Booklist Online "Overall, Glendening does an exemplary job of providing libraries with an idea of the tools and resources required to create, organize, and offer a genre-themed avenue into exciting, creative lab activities and STEM programming." -- VOYA
Number of Volumes
1 Vol.
Illustrated
Yes
Lc Classification Number
Z718.3.G58 2016
Table of Content
Introduction 1 Minecraft and the Maker Movement2 Minecraft in Real Life Club3 Minecraft and Learning in an Informal Environment4 Minecraft, 3D Printing, and 3D Design5 Minecraft and Literacy Activities6 Minecraft and Making7 Crafting with Minecraft Epilogue Resources Index
Copyright Date
2016

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Bookbarn87

Bookbarn87

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 9,2 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 967)

t***c (526)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described
i***2 (230)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exactly the book I was looking for. Came quick and was packaged well, thanks!
7***o (1128)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book! Love it!