Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Evaluating the School Library Media Center: Analysis Techniques and Research Pra

Bookbarn87
  • (3037)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $6,00
Około23,05 zł
Stan:
Bardzo dobry
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Center Moriches, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 403914315429
Ostatnia aktualizacja: 19-09-2024 07:41:16 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9781563080852
Subject Area
Language Arts & Disciplines
Publication Name
Evaluating the School Library Media Center : Analysis Techniques and Research Practices
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Item Length
11 in
Subject
Library & Information Science / School Media, Library & Information Science / General
Publication Year
1998
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Not Available
Item Weight
22.9 Oz
Item Width
8.5 in
Number of Pages
262 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1563080850
ISBN-13
9781563080852
eBay Product ID (ePID)
196057

Product Key Features

Number of Pages
262 Pages
Language
English
Publication Name
Evaluating the School Library Media Center : Analysis Techniques and Research Practices
Subject
Library & Information Science / School Media, Library & Information Science / General
Publication Year
1998
Type
Textbook
Author
Not Available
Subject Area
Language Arts & Disciplines
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
22.9 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
98-006949
Reviews
"Wonderful professional resource...Any school library media specialist looking to improve their library media center will find no better place to start." VOYA, "Not only is this professional tool readable, it may be one of the most useful books you add to your collection. Includes recommended Web sites for further on-line information." Elementary School Library Collection, "Wonderful professional resource...Any school library media specialist looking to improve their library media center will find no better place to start."- VOYA, "Not only is this professional tool readable, it may be one of the most useful books you add to your collection. Includes recommended Web sites for further on-line information."- Elementary School Library Collection
Dewey Edition
21
Number of Volumes
1 vol.
Dewey Decimal
025.1/978
Table Of Content
Preface Acknowledgments Chapter 1: General Evaluation Chapter 2: Curriculum Chapter 3: Collections Chapter 4: Facilities Chapter 5: Technology Chapter 6: Personnel Chapter 7: Usage Appendix Index
Synopsis
Everhart provides practical guidelines and ready-to-use forms for evaluating a school library media center, as well as important results derived in other studies. She includes qualitative and quantitative techniques for the areas of curriculum, personnel, facilities, collections, usage, and technology. She also gives step-by-step instructions on how to create in-house surveys, conduct interviews, and use observation to gather useful data. Conduct research, collect statistics, and evaluate your program with this useful resource. Everhart provides practical guidelines and ready-to-use forms for evaluating a school library media center, as well as important results derived in other studies. She includes qualitative and quantitative techniques for the areas of curriculum, personnel, facilities, collections, usage, and technology. She also gives step-by-step instructions on how to create in-house surveys, conduct interviews, and use observation to gather useful data. For example, there are directions on how to assess information literacy with rubrics. In addition, each chapter gives detailed references, a list of further readings, applicable Web sites, and dissertations. A quick and easy guide to justifying and supporting your SLMC operations and effectiveness, this book is invaluable to all school library media specialists. It will also be of interest to school library media supervisors and researchers.
LC Classification Number
Z675.S3E9 1998

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Bookbarn87

Bookbarn87

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 10,0 tys.
Dołączył: sty 2021

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 201)