|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Recepcja stomatologiczna i zarządzanie nadzorcze firmy Glenys Bridges: Nowe

Tekst oryginalny
Dental Reception and Supervisory Management by Glenys Bridges: New
Stan:
Nowy
Cena:
US $58,55
Około233,78 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 13 cze a Wt, 18 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 403954003845
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 13:03:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Dental Reception and Supervisory Management
Publication Date
2019-04-19
Edition Number
2
ISBN
9781119513087
Subject Area
Business & Economics, Medical
Publication Name
Dental Reception and Supervisory Management
Item Length
9.4 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Subject
Secretarial Aids & Training, Dentistry / Practice Management
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Glenys Bridges
Item Width
6.5 in
Item Weight
8 Oz
Number of Pages
136 Pages

O tym produkcie

Product Information

Dental Reception and Practice Management 2nd Edition is the dental office administrator's essential companion to all aspects of reception work and supervisory practice management duties. The book covers vital interpersonal skills and the important aspects of business management and marketing relevant to dentistry. In addition, it explains the development of dental care, enhancing the reader's understanding and awareness of the necessary clinical aspects of dentistry. It also addresses the General Dental Council's Standards for the Dental Team, which details the nine principals for observing patient rights, and looks at new regulations introduced by the Health and Social Care Act. Provides practical advice for dental receptionists wishing to upgrade their skills Covers all aspects of the receptionist role, from administration and marketing to quality management and patient experience Looks at new standards and regulations put into effect Offers concrete suggestions to improve dental practices and further patient health Includes access to a companion website with case studies and links to useful websites Dental Reception and Practice Management 2nd Edition is designed for use by dental receptionists in practice and for use in dental reception courses. It will also greatly benefit dental nurses, dental hygienists, and dentists.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119513081
ISBN-13
9781119513087
eBay Product ID (ePID)
22038711518

Product Key Features

Author
Glenys Bridges
Publication Name
Dental Reception and Supervisory Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Secretarial Aids & Training, Dentistry / Practice Management
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Medical
Number of Pages
136 Pages

Dimensions

Item Length
9.4 in
Item Height
0.4 in
Item Width
6.5 in
Item Weight
8 Oz

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2018-051417
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Rk58
Table of Content
Preface ix About the Companion Website xi 1 The Developing World of Dental Care Services 1 History of the Nonclinical Dental Team 1 The Ethos and Ethics of Dental Care 4 Dental Reception Skills 6 Supervisory Management Skills 8 Reception Manager Personal Specifications 11 Salary 12 2 Administration 13 The Administrative Role on the Front Desk 13 Building Dynamic Systems 14 Dental Reception Systems 14 Keeping Systems Fit for Purpose 15 Supervising Administrative Tasks Carried out by Receptionists in Your Practice 17 Rules for an Effective and Efficient Reception Desk 19 Providing Written Instructions 21 3 Marketing 23 Marketing Definition 23 Market Research 24 Marketing Mix 24 Effective Marketing to Create a Competitive Edge 27 Product Sales 27 4 Financial Administration 31 Financial Aspects of Patient Consent 31 Managing Cash Flow 31 Credit and Collections 31 Protecting Practice Income 31 Terms of Business 32 Informing Patients of Fees and Payment Terms 33 Written Estimates 33 Payments Due 34 Collecting Fees Patient Payments 34 Informing Patients of Fees Due 34 Website 35 Perception of Value: Car Parking Issues and Welcome Packs 35 5 Staff Selection 37 Define the Current Needs of the Practice 39 Advertising Job Openings 42 Preparing a Fulfilment Pack and Posting the Job 42 Creating the Shortlist 42 Interviewing 43 The Provisional Job Offer 44 Appendix 5.1: Interview Record Form 44 6 Quality Management 47 Quality in Dental Care 47 The Receptionists Role for Quality Management 47 Health and Social Care Act 2008 47 Definitions 48 The Role of Policy and Procedure 48 Continuous Improvement 49 Quality Theory 49 Total Quality Management (TQM) 52 Policy Building 52 Making Improvements 53 Systemic Shortfalls 53 Quality Audit 55 Policy, Process, and Procedure 56 Quality Circles in Practice 57 Quality Summary 58 7 Working as a Team 59 The Role of Management and Leadership 59 Nature and Nurture 60 Team Roles and Related Behaviours 60 Communication - The Cement of Society 62 Defence Mechanisms 63 Burnout 63 Working Successfully with Difficult People 63 What Can You Do? 67 Communicate with Care 67 8 Team Meetings 69 Introduction 69 Structuring Team Meetings 69 Communication Aids for a Team Meeting 71 Experiential Learning 72 Structure Information to Assist Remembering 73 Answering Questions 75 Gathering Feedback 75 9 Safety and Well Being 77 Safeguarding 77 Safeguarding Children and Vulnerable Adults 77 Vulnerable Adults 77 A Stepped Approach to Safeguarding 77 Principles of Safeguarding Vulnerable Adults 78 Children 79 Modern Slavery Act of 2015 80 Mental Capacity Act of 2005 81 Health and Safety Laws 83 Risk Assessment − Because Prevention Is Better than Cure 84 Hazards 86 Employee Responsibilities 89 10 Customer Care 91 Steps of the Patient Journey 91 Customer Care Strategy 92 Making Patients Feel Valued 95 Gathering Patient Feedback 98 Private Dental Care Complaints 101 11 Treatment Coordination 103 Practical Considerations 103 The Business Case for Care Coordination 104 Working with Patients 106 Care Plan Scripts 107 Preventative Home Care 108 Appointment Planning 108 Practical Considerations 108 Ethical Aspects of Coordinated Care 109 Ethical Selling 109 Informed Consent 110 Practical Considerations 110 Care Quality Standards 110 12 Computers in Dentistry 113 Using Computers for Dental Administration 113 Data Security and Protection - NHS Practices 113 General Data Protection Regulations 115 Emails and Messaging 116 Health and Safety Issues when Using Computers at Work 117 Index 119
Copyright Date
2019

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (461 698)

l***e (7960)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very nice book as described, packaged well and shipped quickly as promised. Arrived sooner than the estimate and in great shape too so I'm enjoying it now. Thank you very much!
7***9 (1361)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Nice book, fast shipping and AAA+++E-bay seller, thank you so much.
p***u (3270)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast and secure shipping.