|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Customer Service Skills for Success by Robert W Lucas: Used

Stan:
Dobry
Cena:
US $22,88
Około90,31 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Pt, 14 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 403959544578
Ostatnia aktualizacja: 11-03-2024 11:56:03 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Customer Service Skills for Success
Publication Date
2011-01-20
Edition Number
5
Pages
394
ISBN
9780073397115
Subject Area
Non-Classifiable, Business & Economics
Publication Name
Customer Service Skills for Success
Item Length
10 in
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Subject
Customer Relations
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Robert W. Lucas
Item Width
8.1 in
Item Weight
25.5 Oz
Number of Pages
416 Pages

O tym produkcie

Product Information

Not the Same Old Customer Service Textbook Customer Service: Skills for Success uses a variety of activities and example to gain and hold readers' interest while providing additional insights into the concepts and skills related to customer service. The text begins with a macro view of what customer service involves today and provides projections for the future then focuses on specific skills and related topics. The fifth edition of Customer Service: Skills for Success contains 10 chapters divided into three parts, plus the Appendix, Glossary, and Bibliography. These parts focus on different aspects of customer service: (1) The Profession, (2) Skills for Success, and (3) Building and Maintaining Relationships. Along with valuable ideas, guidance, and perspectives, readers will also encounter interviews of real-world service providers and case study scenarios and activities to help you apply concepts learned to real-world situations in order to challenge your thinking on the issues presented. For users of previous editions, you will note a streamlined approach where we have combined material from several previous chapters. If you need the chapters on Time and Stress Management, they can be found on our Web site, www.mhhe.com/customerservice, along with many new activities, case studies, and other support material.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073397113
ISBN-13
9780073397115
eBay Product ID (ePID)
102870915

Product Key Features

Author
Robert W. Lucas
Publication Name
Customer Service Skills for Success
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Customer Relations
Publication Year
2011
Type
Textbook
Subject Area
Non-Classifiable, Business & Economics
Number of Pages
416 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Height
0.7 in
Item Width
8.1 in
Item Weight
25.5 Oz

Additional Product Features

Edition Number
5
LCCN
2010-048859
Lc Classification Number
Hf5415.5.L83 2012
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8/12
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (461 414)

c***0 (915)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great eBay seller!
s***a (139)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great purchase. All went great. Thanks
e***a (499)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping