|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

For 1992-2000 Honda Civic Integra 0BD2 D & B-series Tucked Engine Wire Harness

Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10 / Sprzedane: 50
Cena:
US $69,90
Około273,90 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rancho Cucamonga, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 7 cze a Pn, 10 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404083074704
Ostatnia aktualizacja: 03-06-2024 10:30:34 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy
Brand
PQY
Manufacturer Part Number
FIC25
Fitment Type
Direct Replacement
Type
Engine Harness
Manufacturer Warranty
1 Year
Fitment
for Honda Civic Integra B16 B18 D16
OE/OEM Part Number
FIC25
UPC
745573676138

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

vr-performance

vr-performance

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 12 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 815)

n***b (1048)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Thank you!
l***i (96)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
Works good so far re-wired the vtec pressure switch to the ecu instead of how it was jumped from vtec solenoid
Zobacz wszystkie opinie