|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zdradzone szkoły: Korzenie porażek w edukacji śródmiejskiej autorstwa Neckermana: Nowe

Tekst oryginalny
Schools Betrayed: Roots of Failure in Inner-City Education by Neckerman: New
Stan:
Nowy
Cena:
US $42,91
Około175,61 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 22 cze a Cz, 27 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404115372843
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 03:46:51 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Schools Betrayed: Roots of Failure in Inner-City Education
Publication Date
2010-06-15
Pages
272
ISBN
9780226569611
Subject Area
Education, Social Science
Publication Name
Schools Betrayed : Roots of Failure in Inner-City Education
Item Length
9 in
Publisher
University of Chicago Press
Subject
Educational Policy & Reform / General, Urban, General, Ethnic Studies / African American Studies, Sociology / Urban
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Kathryn M. Neckerman
Item Width
6 in
Item Weight
14.6 Oz
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

The problems commonly associated with inner-city schools were not nearly as pervasive a century ago, when black children in most northern cities attended school alongside white children. In Schools Betrayed , her innovative history of race and urban education, Kathryn M. Neckerman tells the story of how and why these schools came to serve black children so much worse than their white counterparts. Focusing on Chicago public schools between 1900 and 1960, Neckerman compares the circumstances of blacks and white immigrants, groups that had similarly little wealth and status yet came to gain vastly different benefits from their education. Their divergent educational outcomes, she contends, stemmed from Chicago officials' decision to deal with rising African American migration by segregating schools and denying black students equal resources. And it deepened, she shows, because of techniques for managing academic failure that only reinforced inequality. Ultimately, these tactics eroded the legitimacy of the schools in Chicago's black community, leaving educators unable to help their most disadvantaged students. Schools Betrayed will be required reading for anyone who cares about urban education.

Product Identifiers

Publisher
University of Chicago Press
ISBN-10
0226569616
ISBN-13
9780226569611
eBay Product ID (ePID)
80092721

Product Key Features

Author
Kathryn M. Neckerman
Publication Name
Schools Betrayed : Roots of Failure in Inner-City Education
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Educational Policy & Reform / General, Urban, General, Ethnic Studies / African American Studies, Sociology / Urban
Publication Year
2010
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
1.1 in
Item Width
6 in
Item Weight
14.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc5133
Table of Content
Preface Acknowledgments Introduction CHAPTER 1. Urban Decline CHAPTER 2. Labor Markets CHAPTER 3. Communities and Cultures CHAPTER 4. Racial Segregation and Inequality CHAPTER 5. Vocational Education CHAPTER 6. Remedial Education CHAPTER 7. Classroom Dynamics Conclusion Appendix A: Quantitative Evidence Appendix B: Historical Evidence concerning Language Styles and Schooling Notes Selected Bibliography Index
Copyright Date
2010
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
370.9773/11
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (462 643)

f***6 (20)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book arrived in a timely manner, wrapped with care, in basically new condition, better than described. Very pleased, would use this company again.
s***u (1883)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
AAAA++++ experience
s***i (803)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived early and in great shape. Excellent seller!