|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie relacjami z klientami: koncepcja, strategia i narzędzia V Kumar: używane

Tekst oryginalny
Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools by V Kumar: Used
Dostępny ostatni przedmiot
Stan:
Dobry
Ostatnia sztuka / Sprzedane: 1
Cena:
US $21,88
Około87,49 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 10 maj a Wt, 14 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404124148232
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 15:56:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Publication Date
2018-05-04
Edition Number
3
Pages
411
ISBN
3662553805
Book Title
Customer Relationship Management : Concept, Strategy, and Tools
Item Length
10in
Original Language
English
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Publication Year
2018
Format
Hardcover
Language
English
Author
Werner Reinartz, V. Kumar
Genre
Computers, Business & Economics, Mathematics
Topic
Customer Relations, Probability & Statistics / General, Databases / General
Item Width
7in
Item Weight
47.8 Oz
Number of Pages
Xxv, 411 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book closely examines the strategic and tactical aspects of customer relationship management as it stands today. Benefiting advanced students and working executives, the book stresses economic customer value as the guiding concept for marketing decisions.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
3662553805
ISBN-13
9783662553800
eBay Product ID (ePID)
240028512

Product Key Features

Book Title
Customer Relationship Management : Concept, Strategy, and Tools
Author
Werner Reinartz, V. Kumar
Original Language
English
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Customer Relations, Probability & Statistics / General, Databases / General
Publication Year
2018
Genre
Computers, Business & Economics, Mathematics
Number of Pages
Xxv, 411 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Width
7in
Item Weight
47.8 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5415.5-5415.53
Edition Number
3
Table of Content
CRM: Conceptual Foundation: Strategic CRM Today.- Concepts of Customer Value.- Strategic CRM: Strategic CRM.- Implementing the CRM Strategy.- Analytical CRM: Customer Analytics Part I.- Customer Analytics Part II.- Data Mining.- Using Databases.- Operational CRM: Software Tools and Dashboards.- Loyalty Programs: Design and Effectiveness.- Campaign Management.- Impact of CRM on Marketing Channels.- CRM Issues in the Business-To-Business Context.- Customer Privacy Concerns and Privacy Protective Responses.- CRM in Social Media.- Advances in CRM Applications: Applications of CRM in B2B and B2C Scenarios Part II.- Future of CRM.
Copyright Date
2018
Dewey Decimal
658.812
Series
Springer Texts in Business and Economics Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (457 778)

2***2 (1166)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The item arrived as described. Very satisfied with this purchase.
a***a (3766)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller
8***h (80)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Everything was perfect.