|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Dynamika influencer marketingu: podejście multidyscyplinarne: nowe

Tekst oryginalny
The Dynamics of Influencer Marketing: A Multidisciplinary Approach: New
Stan:
Nowy
Cena:
US $188,14
Około756,14 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a Wt, 14 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404252710140
Ostatnia aktualizacja: 08-02-2024 12:14:05 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Date
2022-08-08
Pages
210
ISBN
9780367678906
Publication Year
2022
Series
Routledge Studies in Marketing Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Dynamics of Influencer Marketing : a Multidisciplinary Approach
Author
José M. Álvarez-Monzoncillo
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
210 Pages

O tym produkcie

Product Information

YouTube, Instagram, Facebook, Vimeo, Twitter, etc. have their own logics, dynamics and different audiences. This book analyses how the users of these social networks, especially those of YouTube and Instagram, become content prescribers, opinion leaders and, by extension, people of influence. What influence capacity do they have? Why are intimate or personal aspects shared with unknown people? Who are the big beneficiaries? How much is vanity and how much altruism? What business is behind these social networks? What dangers do they contain? What volume of business can we estimate they generate? How are they transforming cultural industries? What legislation is applied? How does the legislation affect these communications when they are sponsored? Is the privacy of users violated with the data obtained? Who is the owner of the content? Are they to blame for "fake news"? In this changing, challenging and intriguing environment, The Dynamics of Influencer Marketing discusses all of these questions and more. Considering this complexity from different perspectives: technological, economic, sociological, psychological and legal, the book combines the visions of several experts from the academic world and provides a structured framework with a wide approach to understand the new era of influencing, including the dark sides of it. It will be of direct interest to marketing scholars and researchers while also relevant to many other areas affected by the phenomenon of social media influence.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
036767890x
ISBN-13
9780367678906
eBay Product ID (ePID)
19057247963

Product Key Features

Author
José M. Álvarez-Monzoncillo
Publication Name
Dynamics of Influencer Marketing : a Multidisciplinary Approach
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2022
Series
Routledge Studies in Marketing Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
210 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.D946 2023
Table of Content
Introduction José M. Álvarez-Monzoncillo Chapter 1. Making use of digital methods to study influencer marketing Prince Chacko Johnson and Christian Sandström Chapter 2. The marketing of UGC, media industries and business influence: the Hydra of Lerna and the Sword of Heracles José M. Álvarez-Monzoncillo and Marina Santín Chapter 3. The power of algorithms and keys of participation José Esteves Chapter 4. Reviewing the Commercial and Social Impact of Social Media Influencers Chen Lou, Tiffany Chee and Xuan Zhou Chapter 5. The evolution of the influence business Antonio Baraybar Chapter 6. Influencer Marketing Dynamics: The Roles of Social Engagement, Trust, and Influence Sylvia Chan-Olmsted and Hyehyun Julia Kim Chapter 7. How Instagram & YouTube Users Share News: Algorithms, Monetization and Visibility on Social Media Jonathon Hutchinson and Tim Dwyer Chapter 8. A Cross-pollination of Fame? Star Athletes and Influencers on Instagram Emilio Fernández Peña, Natividad Ramajo and Adolfo Nieto Chapter 9. Crowd influences in branded communities: the case of CrossFit Anne Morawietz, Adele Berndt and Tomas Müllern Chapter 10. Three key practices of imagine building in entrepreneurial identity work of freelance journalists Sven-Ove Horst and Toon Brouwers Index
Copyright Date
2023
Topic
Marketing / Multilevel, Marketing / General, Commerce, Industries / Media & Communications
Lccn
2022-015697
Intended Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (457 391)

6***_ (141)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great
-***o (34)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book was in good condition .
n***s (844)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Seller is highly recommended.