|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Strategia w erze cyfrowej: opanowanie cyfrowej transformacji Michael Lenox

Tekst oryginalny
Strategy in the Digital Age: Mastering Digital Transformation by Michael Lenox
Stan:
Nowy
Cena:
US $26,56
Około106,74 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 10 maj a Śr, 15 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404381207634
Ostatnia aktualizacja: 18-12-2023 22:33:13 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Strategy in the Digital Age: Mastering Digital Transformation
Publication Date
2023-06-27
Pages
192
ISBN
9781503635197
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Strategy in the Digital Age : Mastering Digital Transformation
Item Height
0.6in
Author
Michael LENOX
Item Length
9in
Publisher
Stanford University Press
Item Width
6in
Item Weight
23.5 Oz
Number of Pages
192 Pages

O tym produkcie

Product Information

Digital transformation is much more than building a digital infrastructure to gather and process data. It is about understanding how digital technologies enable the creation of innovative services and products. It is about identifying new competitive positions and business models and thinking critically about how to both create and capture value. Strategy in the Digital Age directly engages these concerns and provides a comprehensive roadmap for planning a successful digital strategy and executing a digital transformation in organizations. Covering major topics such as big tech, data analytics, artificial intelligence, blockchain, cryptocurrency, autonomy, cybersecurity, data privacy, and antitrust, strategy expert Michael Lenox outlines a set of novel, original frameworks to help those undertaking digital transformation at their organization devise their strategy. Readers will also come away with a greater understanding of how to navigate the human dimension of digital transformation and tackle the numerous social and policy challenges raised by digital technology. With insights from major companies such as Spotify, Facebook, and Uber, Lenox delivers a compelling volume that offers both a foundational understanding of this dynamic environment and an action plan for those seeking a path to digital strategy implementation for their organization.

Product Identifiers

Publisher
Stanford University Press
ISBN-10
1503635198
ISBN-13
9781503635197
eBay Product ID (ePID)
22057276814

Product Key Features

Author
Michael LENOX
Publication Name
Strategy in the Digital Age : Mastering Digital Transformation
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2023
Type
Textbook
Number of Pages
192 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6in
Item Weight
23.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd45.L425 2023
Reviews
" Strategy in the Digital Age provides a powerful introduction to digital transformation through a strategic lens. It is a short book that focuses on the important decisions critical for success without getting bogged down in the specific (and always changing) details. Know who you are, decide who you want to become, hire great people, and decisively move forward in a manner consistent with your values. I recommend this book to leaders seeking to better understand either strategy or how technology is impacting all industries (or both)."--Russell McGuire, ClearPurpose, "Lenox's clear, concise text offers a great introduction to the world of digital tools and their management. Recommended."--S. A. Schulman, CHOICE, "Michael Lenox captures the complexities and opportunities coming from digital transformation. This book offers a practical guide to CEOs with real examples and radical simplicity."--Pablo Ciano, CEO, DHL eCommerce Solutions, "This book brilliantly marries an articulation of the idiosyncrasies of the digital setting, with bespoke advice for those who compete in such a setting. A must-read for anyone in pursuit of actionable insights anchored in academic research."--Gary Dushnitsky, Associate Professor of Strategy and Entrepreneurship, London Business School, "A timely reminder of the importance of strategy in the world of digital disruption. This book is chock-full with valuable tools that will help not only in crafting a strategy, but also in thinking through the organizational challenges to implement it."--Nicolaj Siggelkow, David M. Knott Professor, Vice Dean MBA Program, The Wharton School
Table of Content
1. Rise of the Digital Age 2. Platforms in the Digital Age 3. Competing in the Digital Age 4. Appropriating in the Digital Age 5. Leading in the Digital Age 6. Policy in the Digital Age 7. Transforming in the Digital Age
Copyright Date
2023
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Management, Strategic Planning
Lccn
2022-037728
Dewey Decimal
658.514
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (457 747)

k***r (2285)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks!!
t***a (56)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived on time and carefully packaged. Thank you!
f***e (490)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very satisfied. Fast shipping. Great seller ☆☆☆☆☆