|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Cz, 25 kwi o 17:44, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

VENOCZAR ŻEL BONIFRATERSKI 75g Kosmetyk do nóg, na żylaki

Stan:
Nowy
Cena:
26,10 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Ledziny, Polska
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
      Gotówka przy odbiorze osobistym

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404429490102
Ostatnia aktualizacja: 15-04-2024 19:45:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot. Aby sprawdzić szczegóły, ...
Rozmiar
Rozmiar standardowy
MPN
Nie dotyczy
Marka
BoniFratres
Typ produktu
żel do nóg
Rodzaj jednostki
100 g
Pakiet produktów
Nie
Kraj/region produkcji
Polska
Cechy szczególne/specyfikacja
oczar
Pokolenie
Uniseks
Zalecany wiek
Dorośli
Przedmiot zmodyfikowany
Nie
EAN
5903111815066

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Sklep Zielarsko-Medyczny Św. Anny
Agnieszka Popiołek-Bandzerewicz
Fredry
10
43-143 Lędziny, śląskie
Poland
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT04108072384
:liam-Elp.iksraleiz-e@pelks
Sklep Św. Anny prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu oraz w punkcie sprzedaży. Polityka prywatności: https://e-zielarski.pl/polityka-prywatnosci
Numer VAT (NIP):
  • PL 6462109740
Warunki prowadzenia sprzedaży
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
 
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez e-mail: sklep@e-zielarski.pl lub telefonicznie: +48 327080140.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
 
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
 
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@e-zielarski.pl lub telefonicznie: +48 327080140. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.