|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

William H. Davidow Marketing High Technology (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
William H. Davidow Marketing High Technology (Paperback)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Cena:
US $19,52
Około76,54 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 3 cze a Śr, 5 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404729730985
Ostatnia aktualizacja: 21-05-2024 19:45:28 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Name
Marketing High Technology
Title
Marketing High Technology
ISBN-10
1451697589
EAN
9781451697582
ISBN
9781451697582
Release Date
05/09/2012
Release Year
2012
Country/Region of Manufacture
US
Book Title
Marketing High Technology
Item Length
9.2in
Publisher
Free Press
Publication Year
2012
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5in
Author
William H. Davidow
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
Marketing / Industrial, Marketing / General, General, Forecasting
Item Width
6.1in
Item Weight
10.1 Oz
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

Marketing is civilized warfare. And as high-tech products become increasingly standardized--practically identical, from the customer's point of view--it is marketing that spells life or death for new devices or entire firms. In a book that is as fascinating as it is pragmatic, William H. Davidow, a legend in Silicon Valley, where he was described as "the driving force behind the micro processor explosion," tells how to fight the marketing battle in the intensely competitive world of high-tech companies--and win. Blunt, pithy, and knowledgeable, Davidow draws on his successful marketing experience at Intel Corporation to create a complete program for marketing victory. He drives home the basics, such as how to go head-on against the competition; how to "plan products, not devices"; how to give products a "soul"; and how to engineer promotions, market internationally, motivate salespeople, and rally distributors. Above all, he demonstrates the critical importance of servicing and supporting customers. Total customer satisfaction, Davidow makes clear, must be every high-tech marketer's ultimate goal. The only comprehensive marketing strategy book by an insider, Marketing High Technology looks behind the scenes at industry-shaking clashes involving Apple and IBM, Visicorp and Lotus, Texas Instruments and National Semiconductor. He recounts his own involvement in Crush, Intel's innovative marketing offensive against Motorola, to demonstrate, step-by-step, how it became an industry prototype for a winning high-tech campaign. Davidow clearly spells out sixteen principles which increase the effectiveness of marketing programs. From examples as diverse as a Rolling Stones concert and a microprocessor chip, he defines a true "product." He analyzes and explains in new ways the strategic importance of distribution as it relates to market sector, pricing, and the pitfalls it entails. He challenges some traditional marketing theory and provides unique and important insights developed from over twenty years in the high-tech field. From an all-encompassing philosophy that great marketing is a crusade requiring total commitment, to a careful study of the cost of attacking a competitor, this book is an essential tool for survival in today's high-risk, fast- changing, and very lucrative high-tech arena.

Product Identifiers

Publisher
Free Press
ISBN-10
1451697589
ISBN-13
9781451697582
eBay Product ID (ePID)
117292273

Product Key Features

Book Title
Marketing High Technology
Author
William H. Davidow
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / Industrial, Marketing / General, General, Forecasting
Publication Year
2012
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.5in
Item Width
6.1in
Item Weight
10.1 Oz

Additional Product Features

Table of Content
Contents Foreword Acknowledgments Introduction 1. Crush the Competition 2. The Winning Strategy 3. Slightly Better Is Dangerous 4. Why Companies Give Bad Service 5. Great Products Make Great Salespeople 6. Great Promotions Are Simple 7. Price on Value but Charge What the Market Will Bear 8. Be International or Fail 9. Plan Products, Not Devices 10. Great Products Need a Soul 11. Do You Have Marketing? 12. The Business of Business Is Total Satisfaction Appendix A. The Cost of Attacking a Competitor Appendix B. How Costs and Margin Goals Affect Price Index
Intended Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (444 127)

t***4 (1197)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great. Thanks. A+
e***n (307)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
smooth easy transaction
i***f (244)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great product and seller