Zdjęcie 1 z 1
Global Account Management : Creating Value, Hardcover by Hennessey, Hubert D....
Stan:
Dostępne: 2
Wysyłka:
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 15 lip do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 94,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404886547461
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 21:45:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Global Account Management : Creating Value
- ISBN
- 9780470848920
- Publication Year
- 2003
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Global Account Management: Creating Value
- Item Height
- 236mm
- Publisher
- John Wiley & Sons INC International Concepts
- Item Width
- 166mm
- Subject
- Finance, Management, Business
- Item Weight
- 500g
- Number of Pages
- 272 Pages
O tym produkcie
Product Information
If you buy a new BMW you may be surprised as much by the owner's manual as by the car itself. Thin, personalized, and containing information only on the features you have selected in the language you speak, it is the result of a year's collaboration with Xerox that has radically improved the product and decimated costs. It is just one example of the new organizational structures and processes being developed at leading companies to serve the global marketplace. As firms realize that dealing with global customers is not simply an extension of key account management, their most common response is to launch a formal global account management initiative. Done well this is powerful and effective; however without proper planning it can spell disaster. Drawing on widely accepted 'key success factors' for global account management as well as new elements revealed by their research, David Hennessy and Jean-Pierre Jeannet redefine the process global account management around the premise that sustainable value springs only from an expert understanding of the customer's industry, its structure and its strategy. The book covers all critical aspects of the topic (the planning process, account selection, team building, executive support, global IT requirements, compensation structures and more) and draws on interviews with top global account managers at leading companies including IBM, Cable and Wireless, Siemens, HP, Guinness, Cisco, and Procter & Gamble.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470848920
eBay Product ID (ePID)
91506540
Product Key Features
Publication Name
Global Account Management: Creating Value
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Finance, Management, Business
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages
Dimensions
Item Height
236mm
Item Width
166mm
Item Weight
500g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 307932304
Numer rejestracyjny (REGON):
- 10691061
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404886547461
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 21:45:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Castle Donington, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Afganistan, Angola, Arabia Saudyjska, Botswana, Brazylia, Czad, Eswatini, Francja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Jemen, Laos, Lesotho, Libia, Macedonia Północna, Martynika, Mauritius, Nauru, Nigeria, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Seszele, Somalia, Tadżykistan, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Urugwaj, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
GBP 15,99 (około 80,20 zł) | GBP 15,99 (około 80,20 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka standardowa (Standard Int'l Postage) |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 10 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 404886547461
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 404886547461
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (82 004)
a***p (2232)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item is still showing as not yet dispatched!!!!! Nothing wrong with the item, but management needs a make over. I suspect that it will be ages before they realise that it actually has been sent.
h***h (3070)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exxcellent
4***f (85)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item received well well packed and in excellent condition.