|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Global Account Management : Creating Value, Hardcover by Hennessey, Hubert D....

Stan:
Jak nowa
Dostępne: 2
Cena:
GBP 40,49
Około203,08 zł
Wysyłka:
GBP 15,99 (około 80,20 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Castle Donington, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 15 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 10 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404886547461
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 21:45:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Book Title
Global Account Management : Creating Value
ISBN
9780470848920
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Global Account Management: Creating Value
Item Height
236mm
Author
H. David Hennessey, Jean-Pierre Jeannet
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
166mm
Subject
Finance, Management, Business
Item Weight
500g
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

If you buy a new BMW you may be surprised as much by the owner's manual as by the car itself. Thin, personalized, and containing information only on the features you have selected in the language you speak, it is the result of a year's collaboration with Xerox that has radically improved the product and decimated costs. It is just one example of the new organizational structures and processes being developed at leading companies to serve the global marketplace. As firms realize that dealing with global customers is not simply an extension of key account management, their most common response is to launch a formal global account management initiative. Done well this is powerful and effective; however without proper planning it can spell disaster. Drawing on widely accepted 'key success factors' for global account management as well as new elements revealed by their research, David Hennessy and Jean-Pierre Jeannet redefine the process global account management around the premise that sustainable value springs only from an expert understanding of the customer's industry, its structure and its strategy. The book covers all critical aspects of the topic (the planning process, account selection, team building, executive support, global IT requirements, compensation structures and more) and draws on interviews with top global account managers at leading companies including IBM, Cable and Wireless, Siemens, HP, Guinness, Cisco, and Procter & Gamble.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470848920
eBay Product ID (ePID)
91506540

Product Key Features

Author
H. David Hennessey, Jean-Pierre Jeannet
Publication Name
Global Account Management: Creating Value
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Finance, Management, Business
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
236mm
Item Width
166mm
Item Weight
500g

Additional Product Features

Title_Author
H. David Hennessey, Jean-Pierre Jeannet
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@kusredroyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 307932304
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 10691061
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
superbookdeals

superbookdeals

94,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 293 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.7
Komunikacja
4.6
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (82 004)

a***p (2232)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item is still showing as not yet dispatched!!!!! Nothing wrong with the item, but management needs a make over. I suspect that it will be ages before they realise that it actually has been sent.
h***h (3070)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exxcellent
4***f (85)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item received well well packed and in excellent condition.