|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Plans for Service Businesses A Complete Guide McDonald Payne 2e

Stan:
Nowy
Cena:
GBP 40,59
Około204,68 zł
Wysyłka:
GBP 31,58 (około 159,25 zł) Parcelforce Global Priority. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: AL7 1AD, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 21 maj a Pn, 3 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 10 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 404942440135
Ostatnia aktualizacja: 04-05-2024 20:46:13 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9780750667463
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Plans for Service Businesses: a Complete Guide
Item Height
246mm
Author
Malcolm Mcdonald, Adrian Payne
Publisher
Elsevier Science & Technology
Item Width
189mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
810g
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Information

Marketing Plans for Service Businesses is based on the successful Marketing Planning for Services, which has been completely overhauled, updated and revised to give a new and authoritative guide to the challenge of creating marketing plans that produce significantly improved bottom-line results. It is written in a pragmatic, action-orientated style and each chapter has examples of marketing planning in practice. The authors highlight key misunderstandings about marketing and the nature of services and relationship marketing. The marketer is taken step-by-step through the key phases of the marketing planning process and alerted to the barriers that can prevent a service organisation being successful in introducing marketing planning. Practical frameworks and techniques are suggested for undertaking the marketing planning process and implementing the principles covered. The world renowned authors also tackle key organisational aspects relating to marketing planning which can have a profound impact on its ultimate effectiveness. These include: marketing intelligence systems; market research; organisation development stages; marketing orientation. Marketing Planning for Services is for marketers in the service sector and students of marketing. With revised cases and new content covering gap analysis, market mapping, CRM and integrated marketing communications it will be an essential guide for professional marketers in the service sector a well as upper level students.

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-13
9780750667463
eBay Product ID (ePID)
88440576

Product Key Features

Author
Malcolm Mcdonald, Adrian Payne
Publication Name
Marketing Plans for Service Businesses: a Complete Guide
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
189mm
Item Weight
810g

Additional Product Features

Title_Author
Malcolm Mcdonald, Adrian Payne
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

PARTRAD LIMITED
Jonathan Parkins
10B Blenheim Court
Brownfields
Welwyn Garden City
Hertfordshire
AL7 1AD
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT96666269770
:liam-Eku.oc.skoobdetnirpylhserf@liam
Freshly Printed Books is a trading name of Partrad Limited
Numer VAT (NIP):
  • GB 428215114
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 14411598
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
freshlyprintedbooks

freshlyprintedbooks

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (473)

t***i (524)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent packaging & arrived quickly, thank you.
a***s (144)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller quick postage
r***b (1422)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent thank you.