Na tej stronie
- Zakupy przez użytkowników niezarejestrowanych
Większość przedmiotów na eBay możesz kupić bez zakładania konta eBay, ale nie skorzystasz wtedy z przywilejów oferowanych zarejestrowanym użytkownikom.
Artykuł na 2 min - Informacje dla kupujących o anulowaniu zamówienia
Jeśli zmienisz zdanie na temat zakupu, możesz przesłać prośbę o anulowanie zamówienia. Sprzedawca może zgodzić się na anulowanie zamówienia lub odmówić.
Artykuł na 2 min - Składanie Najlepszej oferty
Najlepsza oferta umożliwia zaoferowanie sprzedawcy ceny, którą chcesz zapłacić za przedmiot. Sprzedawca może zaakceptować lub odrzucić Twoją ofertę bądź złożyć kontrofertę, sugerując inną cenę.
Artykuł na 3 min - Kontroferty
Jeśli złożyłeś(łaś) Najlepszą ofertę, sprzedawca może przedstawić Ci kontrofertę z propozycją innej ceny.
Artykuł na 1 min
- Wycofanie oferty złożonej w licytacji
Jeśli podczas licytowania przedmiotu popełniłeś(łaś) błąd, możesz wycofać swoją ofertę w określonych okolicznościach.
Artykuł na 2 min - Automatyczne licytowanie
Automatyczne licytowanie jest najłatwiejszym sposobem na licytowanie w aukcji. Podaj najwyższą cenę, którą chcesz zapłacić za przedmiot, a my zajmiemy się resztą.
Artykuł na 2 min - Odpowiadanie na Oferty drugiej szansy
Jeśli nie wygrałeś(łaś) aukcji, sprzedawca może zaproponować Ci kolejną szansę zakupu przedmiotu poprzez wysłanie Oferty drugiej szansy.
Artykuł na 2 min - Cena minimalna
Cena minimalna to najniższa kwota, za którą sprzedawca chce sprzedać przedmiot. Przedmiot nie zostanie sprzedany, jeśli nie osiągnie ceny minimalnej.
Artykuł na 1 min
- Uzyskanie pomocy w sprawie przedmiotu, który nie dotarł
Większość zakupów jest objętych Gwarancją zwrotu pieniędzy eBay. Jeśli nie otrzymasz przedmiotu, upewnimy się, że otrzymasz zwrot pieniędzy lub inny egzemplarz tego samego przedmiotu.
Artykuł na 4 min - Zwrot przedmiotu w zamian za zwrot pieniędzy
Jeśli przedmiot dotrze uszkodzony, jest niezgodny z opisem w ofercie sprzedaży lub jest niewłaściwy, możesz go zwrócić w zamian za zwrot pieniędzy. Jeśli zmienisz zdanie i chcesz odesłać przedmiot, możesz zapytać sprzedawcę, czy przyjmie zwrot.
Artykuł na 4 min - Informacje dla kupujących, jak poprosić eBay o pomocJeśli zwrócisz się do sprzedawcy z prośbą o rozwiązanie problemu i sprzedawcy nie uda się tego zrobić w ciągu 3 dni roboczych, możesz poprosić nas o pomoc.Artykuł na 1 min
- Sprawdzanie statusu prośby dotyczącej zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu
Jeśli powiadomiłeś(łaś) sprzedawcę, że zamówienie nie dotarło lub przedmiot jest niezgodny z opisem, możesz sprawdzić status swojej prośby w trakcie jej rozpatrywania.
Artykuł na 2 min - Informacje dla kupujących o odwoływaniu się od decyzji eBay w sprawie zwrotu lub nieotrzymania przedmiotu
Jeśli poprosiłeś(łaś) nas o pomoc w rozwiązaniu problemu między Tobą a sprzedawcą, ale nie zgadzasz się z naszą decyzją, możesz się od niej odwołać i dostarczyć nam nowe informacje w ciągu 30 dni od zamknięcia sprawy.
Artykuł na 2 min - Informacje dla kupujących o wysyłce zwrotnej
Istnieje kilka sposobów na odesłanie przedmiotu do sprzedawcy. To, kto ponosi koszty wysyłki zwrotnej, zależy od warunków zwrotów sprzedawcy i przyczyny zwrotu.
Artykuł na 2 min - Informacje dla użytkowników niezarejestrowanych, jak uzyskać pomoc po zakupie
Jeśli przedmiot nie dotarł, jest wadliwy lub był uszkodzony w chwili dostawy albo chcesz go po prostu zwrócić, powiadom sprzedawcę, aby mógł Ci w tym pomóc. Jeśli nie możesz rozwiązać problemu ze sprzedawcą, zawsze możesz zwrócić się o pomoc do nas.
Artykuł na 3 min
- Płacenie za przedmioty
Gdy na eBay zobaczysz przedmiot na sprzedaż, oferta będzie zawierać informację o formach płatności, których możesz użyć przy zakupie. Jeśli masz problem z płatnością za przedmioty, możemy pomóc w jego rozwiązaniu.
Artykuł na 2 min - Kontakt z serwisem PayPal
Jeśli masz problem z płatnością przez PayPal lub potrzebujesz pomocy w związku ze swoim kontem PayPal, skontaktuj się bezpośrednio z Obsługą klienta PayPal.
Artykuł na 1 min - Płacenie przez PayPal
Jeśli masz konto PayPal, możesz go użyć, żeby zapłacić za przedmioty kupione na eBay.
Artykuł na 2 min - Realizacja transakcji
Podczas realizacji transakcji możesz zapłacić za przedmiot, wybrać miejsce wysyłki i sprawdzić szczegóły zamówienia przed dokonaniem płatności.
Artykuł na 2 min - Kupony i zniżki
Zarejestruj się, aby otrzymywać zniżki i kupony do wykorzystania przy następnych zakupach na eBay.
Artykuł na 2 min
- Śledzenie przedmiotu
Gdy sprzedawca doda informacje o śledzeniu przesyłki, możesz online śledzić drogę przesyłki do Twojego adresu wysyłkowego.
Artykuł na 1 min - Oszczędności dzięki wysyłce łącznej
Większość sprzedawców na eBay bez problemu zgodzi się na wysłanie kilku przedmiotów w jednej paczce. Możesz też otrzymać zniżkę na wysyłkę, ponieważ sprzedawca oszczędza pieniądze, wysyłając jedną paczkę zamiast kilku.
Artykuł na 2 min - Zmiana szczegółów wysyłki po zakupie
Jeśli już zakończysz zakupy, ale musisz zmienić adres lub szczegóły wysyłki, skontaktuj się jak najszybciej ze sprzedawcą i poinformuj go o tym.
Artykuł na 3 min - Informacje dla kupujących o zagranicznych zakupach i wysyłce
Na eBay znajdziesz przedmioty z całego świata. Sprzedawcy z zagranicy mogą wysyłać przedmioty, korzystając ze zwykłych usług wysyłkowych lub jednego z programów wysyłkowych eBay, jeżeli prowadzą działalność w Stanach Zjednoczonych lub Wielkiej Brytanii.
Artykuł na 3 min
- Historia zakupów
W historii zakupów znajdziesz wszystkie swoje zamówienia z ostatnich 3 lat. To także miejsce, w którym możesz zwrócić przedmiot, zapłacić za zakupy lub wyświetlić szczegóły zamówienia.
Artykuł na 1 min - Wyszukiwanie zaawansowane
Jeśli podczas wyszukiwania używasz naszych filtrów i nadal nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, spróbuj opcji wyszukiwania zaawansowanego.
Artykuł na 1 min
- Wyświetlanie i zmiana opinii wystawionych sprzedawcom
Wszystkie opinie, które wystawisz sprzedawcom, znajdują się na Twojej Karcie opinii. Gdy wystawisz opinię, nie możesz jej edytować ani usunąć, chyba że poprosisz sprzedawcę, aby wysłał Ci prośbę o zmianę opinii. Do pierwotnej opinii możesz dodać też komentarz uzupełniający z dodatkowymi komentarzami lub informacjami.
Artykuł na 1 min - Rozwiązywanie sporów dotyczących opinii ze sprzedawcami
Gdy wystawiasz opinię, informujesz innych o swoich doświadczeniach zakupowych ze sprzedawcą. Jeśli sprzedawca uzna, że opinia nie była słuszna, może ja zakwestionować.
Artykuł na 2 min - Zasady dotyczące opiniiNasza społeczność oczekuje, że opinie będą przejrzyste i uczciwe. Pozwalamy kupującym na dzielenie się swoimi doświadczeniami ze społecznością, ale usuwamy szkodliwe lub nieistotne komentarze i zdjęcia.Artykuł na 4 min
- Oceny sprzedawcyMożesz znaleźć najlepszych sprzedawców cieszących się najlepszą opinią na eBay, sprawdzając oceny sprzedawcy, wyniki opinii oraz liczby sprzedanych przedmiotów.Artykuł na 2 min
- Zasady dotyczące manipulowania opiniami
Manipulowanie opiniami, czyli podejmowanie prób sztucznego podniesienia własnego wyniku opinii lub obniżenia wyniku opinii innego użytkownika, jest zabronione.
Artykuł na 1 min
- Kontakt ze sprzedawcą
Opcje kontaktu ze sprzedawcą na eBay zależą od tego, czy kupiłeś(łaś) już przedmiot od tego sprzedawcy.
Artykuł na 1 min - Zgłaszanie problemu ze sprzedawcą
Aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji na eBay, stosujemy zasady, których użytkownicy muszą przestrzegać. Jeśli masz problem ze sprzedawcą, ponieważ nie przestrzega naszych zasad, powiadom nas o tym.
Artykuł na 2 min - Oceny sprzedawcyMożesz znaleźć najlepszych sprzedawców cieszących się najlepszą opinią na eBay, sprawdzając oceny sprzedawcy, wyniki opinii oraz liczby sprzedanych przedmiotów.Artykuł na 2 min