Limity sprzedaży

Wobec nowych sprzedawców stosujemy limity sprzedaży, które mają pozwolić stopniowo rozwijać sprzedaż i zapewnić bezpieczeństwo transakcji

Do czego służą limity sprzedaży?

Wobec nowych sprzedawców stosujemy limity (ograniczenia) sprzedaży, które mają:

  • pozwolić stopniowo rozwijać skalę sprzedaży
  • zapewnić bezpieczeństwo transakcji

do momentu, gdy potwierdzisz wymagane informacje lub osiągniesz pozytywną historię sprzedaży.

Rejestrowanie nowych lub korzystanie z aktywnych kont w celu uniknięcia limitów jest niezgodne z naszymi zasadami.

Informacje o limitach sprzedaży dla Twojego konta przekazujemy poprzez wiadomości e-mail, formularze sprzedaży, Mój eBay lub Panel Sprzedawcy.

Limity na konto

Co zrobić, jeśli Twoje konto ma limity

  • Pozwalają nam potwierdzić ważne informacje dotyczące konta sprzedawcy.
  • Będą widoczne w formularzu sprzedaży. Jeśli nie spełniasz standardów obsługi, limity są widoczne we Wskaźnikach sprzedawcy.

Limity na konto dotyczą wszystkich kategorii oprócz tych kategorii:

  • Firma i Przemysł
  • Motoryzacja (z wyjątkiem Motoryzacja: Części)
  • Nieruchomości
  • Gdy limit dotyczy konta zarejestrowanego na eBay.pl, poproś o jego zwiększenie > Skontaktuj się z działem obsługi lub sprawdź, czy przysługuje Ci wyższy limit poprzez eBay.com
  • Zwiększenie limitu może wymagać potwierdzenia informacji z konta, połączenia konta z innym nieobjętym limitem kontem lub kontaktu z nami.
  • Odczekaj miesiąc, aby móc kontynuować sprzedaż.
  • Zmniejsz liczbę ofert do przysługującego Ci limitu. Oferty poza limitem możemy zakończyć.
  • Sprawdź, czy spełniasz lub możesz poprawić standardy obsługi.

Limity na kategorie

Gdy osiągniesz limit ofert dla danej kategorii

Możemy ograniczyć to, ile ofert możesz wystawić w danej w kategorii w miesiącu lub jeśli:

  • od pierwszej sprzedaży minęło mniej niż 90 dni.
  • nie sprzedałeś(łaś) wielu przedmiotów w danej kategorii.
  • nie sprzedałeś(łaś) niczego w tej kategorii od roku.
  • kupujący otworzyli spory dla ponad 3% Twoich transakcji w ciągu ostatniego roku.
  • zobaczysz odpowiedni komunikat w formularzu sprzedaży
  • możemy skorygować limit na bazie miesięcznej oceny poziomu obsługi na Twoim koncie oraz ocen kupujących

Gdy limit dotyczy konta zarejestrowanego na eBay.pl, poproś o jego zwiększenie > Skontaktuj się z działem obsługi lub sprawdź, czy przysługuje Ci wyższy limit poprzez eBay.com

Limity na przedmioty

Co zrobić, jeśli Twoje konto ma limity

Limity na przedmioty stosujemy, aby zapobiegać sprzedaży podróbek, falsyfikatów, replik i nieautoryzowanych kopii.

Jeśli sprzedajesz od min. 90 dni i otrzymujesz dobre oceny szczegółowe, możesz kwalifikować się do zwiększenia limitu.

Decydując o zwiększeniu limitu, bierzemy pod uwagę te kryteria:

  • pozytywne oceny kupujących
  • brak nierozwiązanych spraw z kupującymi
  • historia sprzedaży (min. 90 dni) i aktywna sprzedaż
  • brak opinii kwestionujących autentyczność towaru
  • przestrzeganie zasad eBay
  • niezadłużone konto sprzedawcy

Gdy limit dotyczy konta zarejestrowanego na eBay.pl, poproś o jego zwiększenie > Skontaktuj się z działem obsługi lub sprawdź, czy przysługuje Ci wyższy limit poprzez eBay.com