Co sprzedawać na eBay

Sprawdź, czy sprzedasz u nas swój towar oraz czego szukają kupujący

Zobacz, czego szukają kupujący

Podpowiedzi naszej wyszukiwarki (np. na eBay.de, eBay.co.uk) pozwalają sprawdzić, czego szukają kupujący w oparciu o wyszukiwane hasła. 

Wyszukiwane w przykładzie hasło to „women's” (ang. damski/e, dla kobiet). Kolejność podpowiedzi zależy od częstotliwości wyszukiwań według danych haseł.

Jeśli sprzedajesz produkty dla kobiet, takim hasłem szybko sprawdzisz, czego szukają kupujący w danym serwisie. 

Dla hasła „women's shoes” (ang. buty damskie) podpowiedzi w przykładzie dotyczą 2 kategorii, a więc warto wystawiać te produkty w tych kategoriach.

Bestsellery na eBay.de

Nie wiesz, jakie produkty są popularne w Niemczech?

Sprawdź bestellery na eBay.de 

Sprawdź, co i za ile sprzedaje się na eBay

Wyszukaj sprzedane przedmioty (przykład dla eBay.com):

  1. Przejdź do wyszukiwarki zaawansowanej eBay.com
  2. Wpisz szukane słowo/hasło i wybierz interesującą Cię kategorię
  3. Zaznacz Search including (Wyszukaj) > Sold listings (Sprzedane)
  4. Kliknij Search (Szukaj)

Bestsellery na eBay w Wielkiej Brytanii i USA

Co sprzedawać na eBay w UK Wielkiej Brytanii
Co sprzedawać na eBay w USA

Zbadaj rynek i konkurencję z Product Research

Narzędzie Product Research pozwala zbadać to, jak sprzedaje konkurencja i co możesz zrobić, aby ulepszyć swoje oferty na eBay. Dostępne w zagranicznych serwisach eBay dla kont firmowych z subskrypcją Sklepu

Dowiedz się więcej o Product Research na: eBay.de I eBay.co.uk

Użyj narzędzi zewnętrznych

Narzędzia typu Google Trends pozwalają uzyskać informacje o popularnych trendach w wyszukiwaniach w danym kraju. Przykład: Wyszukaj informacje dla hasła „meble ogrodowe” dla Polski lub „garden furniture” dla Wielkiej Brytanii. Zobaczysz, że najwięcej wyszukiwań tego sezonowego produktu jest w okresie letnim, a najmniej w okresie zimowym.

Możesz także porównywać różne wyszukiwania, co pozwoli Ci zdecydować, jakich słów kluczowych użyć w nazwie i opisie w ofercie sprzedaży danego produktu.