Przygotuj perfekcyjne oferty
Wskazówki, jak zmienić dobre oferty w perfekcyjne
Wystawiaj we właściwych kategoriach
- Wybór właściwej kategorii może zdecydować o tym, czy uda się sprzedać towar, czy też oferta pozostanie niezauważona.
- Wielu kupujących zawęża wyniki po kategoriach. Jeśli produkt będzie w złym miejscu, może nigdy nie znaleźć nabywcy.
- Nie wystawiaj w kategoriach, do których Twoje produkty nie pasują.
- Wybierz drugą kategorię (dodatkowa opłata), gdy produkt rzeczywiście do niej pasuje.
Użyj odpowiedniej nazwy
- Nazwa przedmiotu: Unikaj niepotrzebnych synonimów i użyj odpowiednich słów (maks. 80 znaków). Podaj cechy ważne w kategorii: marka, nazwa produktu, rozmiar i kolor.
- Nazwa pomocnicza: Podaj dodatkowe informacje (55 znaków) > będą widoczne w wynikach wyszukiwania, a klienci dowiedzą się więcej o tym, co sprzedajesz. To opcja dodatkowa i może być płatna zależnie od serwisu.
Dokładnie i rzetelnie opisz przedmiot i jego stan
- Dobry opis przekaże kupującemu wszystko, co ten powinien wiedzieć o Twoim przedmiocie.
- Użyj jednej, prostej czcionki w jednym kolorze.
- Krótki i czytelny opis przemówi do kupujących, którzy szybko czytają, i przekaże precyzyjne informacje o przedmiocie.
- Opisz dokładnie kupującemu, czego ma się spodziewać. Pozwoli to zapobiec ewentualnym zwrotom.
Obraz wart tysiąca słów
- Możesz dodać maks. 24 zdjęć. Najlepiej o wysokiej rozdzielczości, min. 1600 pikseli na dłuższym boku.
- Zrób ujęcia z góry, od dołu i z boku oraz zbliżenia. Uchwyć ew. wady, rysy, uszkodzenia i inne niedoskonałości.
- W zaawansowanym formularzu sprzedaży łatwo i szybko usuniesz tło.
- Dla używanych rzeczy nie korzystaj ze zdjęć stockowych ani katalogu produktów.
- Nie dodawaj do zdjęć ramek, tekstu czy znaków wodnych. Ani graffiti - to niezgodne z zasadami i dyskwalifikuje z reklam Google Ads.
Pomóż kupującym znaleźć Twoje oferty
- Optymalizuj pod kątem Najlepszego dopasowania
- Dodaj identyfikatory produktu
- Podaj parametry przedmiotu
Masz oferty zagraniczne?
- Zrób to, co powyżej oraz
- Powiąż zagraniczne oferty z katalogiem produktów
- Sprzedajesz części auto-moto? Dopasuj je do katalogu pojazdów
Wideo? Zdecydowanie polecamy!
Za pomocą filmów możesz ożywić swoje przedmioty i lepiej zaprezentować ich zalety. Twoje filmy wideo pojawią się w ofercie tuż po pierwszym zdjęciu w galerii.
Wybierz najlepszą opcję wysyłki
Wybierz usługę wysyłkową, która najlepiej odpowiada wielkości Twojej firmy i lokalizacji.
Optymalizuj koszty i warunki dostawy z Menedżerem wysyłek
Dostosuj oferty do urządzeń mobilnych
Ponad połowa przedmiotów sprzedanych na eBay jest przed zakupem oglądana na urządzeniach mobilnych. Przygotuj opis tak, aby był logicznie zorganizowany, intuicyjny i nie wymagał przewijania oraz aby kod HTML nie utrudniał wyświetlenia oferty.
- Dodaj poprawne identyfikatory produktu i parametry
- Wypunktuj główne informacje przy pomocy listy
- Warunki dostawy czy zwrotów podaj odpowiednich sekcjach formularza sprzedaży
- Użyj czarnej czcionki rozmiaru 12-14 na białym tle
- Dodaj zdjęcia poprzez funkcję przesyłania zdjęć formularza (nie dodawaj ich w opisie)
- Nie korzystaj z zawartości aktywnej, w tym JavaScript czy Flash
Jaka cena będzie konkurencyjna?
Sprawdź, co i za ile się sprzedaje, przy pomocy opcji Wyszukiwanie zaawansowane > Wyszukaj > Sprzedane (Advanced Search > Search including > Sold listings) lub zbadaj konkurencję i ustal atrakcyjną cenę dzięki narzędziu Product Research.
Usuń zawartość aktywną z ofert sprzedaży
Zawartość aktywna to niestandardowe treści (np. JavaScript, Flash, wtyczki) dodane do opisu w celu uzyskania dodatkowych efektów i funkcji. Mogą one utrudniać zakupy na urządzeniach mobilnych i prowadzić do naruszeń naszych zasad i z tego powodu blokujemy je w ofertach.