Nowa opłata za status Nie spełnia standardów
Co musisz wiedzieć
Dokładamy starań, aby zapewnić kupującym pozytywne doświadczenia zakupowe, a sprzedawcom ochronę oraz wsparcie za świadczoną przez nich doskonałą obsługę. Dlatego regularnie weryfikujemy wyniki sprzedawców przy użyciu ocen, które odzwierciedlają ich poziom obsługi w oparciu o nasze globalne standardy obsługi.
W ramach naszego zaangażowania na rzecz zapewnienia kupującym doskonałych doświadczeń zakupowych i wspierania sprzedawców, którzy zapewniają wysoki poziom obsługi, wprowadzamy opłatę za status Nie spełnia standardów. Od 1 kwietnia 2024 r. sprzedawcy z oceną Nie spełnia standardów oprócz prowizji od sprzedaży* będą ponosić dodatkową 6-procentową opłatę za sprzedane przedmioty. Będzie ona naliczana co miesiąc, aż konto uzyska ocenę Przekracza standardy lub wyższą, i pozwoli nam to ujednolicić opłaty obowiązujące w różnych serwisach eBay. Ta zmiana dotyczy sprzedawców, którzy otrzymają ocenę Nie spełnia standardów, począwszy od oceny wyników z 20 marca 2024 r.
* w oparciu o cenę przedmiotu, koszt wysyłki, podatki i inne obowiązujące opłaty
Co możesz zrobić
Sprawdź swój poziom obsługi we Wskaźnikach sprzedawcy w Panelu Sprzedawcy, gdzie znajdziesz podsumowanie swoich wyników za każdy miesiąc w oparciu o sprawy zamknięte bez rozwiązania przez sprzedawcę, wskaźnik problemów z transakcjami oraz wskaźnik opóźnionej wysyłki. Uzyskanie oceny Przekracza standardy lub wyższej pozwala uniknąć tej dodatkowej opłaty.
Przydatne wskazówki, jak poprawić ocenę poziomu obsługi, znajdziesz w Pomocy.